Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Helemaal eens. Samen met Sabrina vind ik Charli de twee van de nieuwe lichting popdames waar ik echt niks mee kan. Vind het commerciele meuk waar ik geen kwaliteit in kan ontdekken. Raye zou ik heel gaaf vinden, vorige doorkomst van haar helaas gemist (was toen op Glasto en ja, keuzes..). Toen op Glasto wel stukje Charli meegekregen toen ik langs de Other liep en dat motiveerde me alleen maar om door te blijven lopen.
Whut Charli commerciële meuk? Daar snap ik echt niks van tenzij je in de 'Boom Clap'-era blijven steken bent.

• Leuk
Waarderingen: LanderV en Joslittel
Whut Charli commerciële meuk? Daar snap ik echt niks van tenzij je in de 'Boom Clap'-era blijven steken bent.

Ik kan me eigenlijk wel goed voorstellen dat het bij een deel van het publiek dat soort gevoelens oproept. Zeker als iemand met name Brat en beelden van de Brat tour kent, en dan heb ik het nog niet eens over alles van daarvoor.

Ikzelf ben overigens wel volledig aan boord van de XCX boot. Brat vind ik een meesterwerkje en met de nieuwste is mijn interesse helemaal gewekt. Erg fijn, kom maar door.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Vind het commerciele meuk waar ik geen kwaliteit in kan ontdekken. Raye zou ik heel gaaf vinden, vorige doorkomst van haar helaas gemist (was toen op Glasto en ja, keuzes..). Toen op Glasto wel stukje Charli meegekregen toen ik langs de Other liep en dat motiveerde me alleen maar om door te blijven lopen.
Ik ben het bijna altijd met je eens, maar deze deed me wel fronsen, Jos. Over 'geen kwaliteit', je dat is persoonlijke smaak (al heeft ze best wel wat door critici gelauwerde albums gemaakt), maar van alle 'popgirlies' vind ik Charli een van de meest alternatief klinkende, meer nog dan beide Olivia's, Raye, Dua Lipa, Abrams...

Ik begin het beu te worden dat Belgie de melaatse van de EU is. Al veel te veel grote acts (en Biffy) die ons steeds skippen.
Dat ze eens beginnen met een fatsoenlijk stadion te bouwen! KBS in nu ook niet bepaald de ideale venue voor concerten, en de AFAS dome is net te klein voor veel grote bands

Ik ben het bijna altijd met je eens, maar deze deed me wel fronsen, Jos. Over 'geen kwaliteit', je dat is persoonlijke smaak (al heeft ze best wel wat door critici gelauwerde albums gemaakt), maar van alle 'popgirlies' vind ik Charli een van de meest alternatief klinkende, meer nog dan beide Olivia's, Raye, Dua Lipa, Abrams...
Hmm.. mijn ongetrainde pop oren horen weinig onderscheidende electropop en het lukt me niet om er meer in te horen. Leuk voor in de club voor op de dansvloer maar meer ook niet. En die muziek moet er ook zijn.

Maar ik laat me altijd graag overtuigen en mijn horizon oprekken. Dus, ik luister graag drie nummers die meer te bieden hebben dan platte electropop voor op de dansvloer. En dan niet een of ander obscuur b kantje die nooit live gespeeld wordt maar wel het meer bekendere werk.

Hmm.. mijn ongetrainde pop oren horen weinig onderscheidende electropop en het lukt me niet om er meer in te horen. Leuk voor in de club voor op de dansvloer maar meer ook niet. En die muziek moet er ook zijn.

Maar ik laat me altijd graag overtuigen en mijn horizon oprekken. Dus, ik luister graag drie nummers die meer te bieden hebben dan platte electropop voor op de dansvloer. En dan niet een of ander obscuur b kantje die nooit live gespeeld wordt maar wel het meer bekendere werk.
Track 10, Dying For You en Yeah. Zitten alledrie in de toursetlist. Benieuwd wat je ervan vindt! 🙃

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Someone with pretty good sources previously has said Charli XCX is one of the headliners of Mad Cool. So….. I’d imagine she’ll appear here too

• Leuk
Waarderingen: festibob
Someone with pretty good sources previously has said Charli XCX is one of the headliners of Mad Cool. So….. I’d imagine she’ll appear here too
Are you referring to this rumour?

1789123093765.png

Charli die geen Afas Dome aandoet vergroot toch net de kans op een festivalshow? Er zijn maar 2 shows op het vasteland, dus de rest zal wel met festivalshows bediend worden.
Lijkt me ook dat ze anders wel AFAS Dome had aangedaan. Capaciteit zal niet de dealbreaker zijn geweest.

Users who are viewing this thread