Rock Werchter 2026

Ik kijk even de opname van Franz Ferdinand terug, krijg weer last van mijn bovenbenen bij This Fire door de langste sit down die ik in mijn leven heb gedaan
Hoe intens ik ook van Franz Ferdinand heb genoten en hoe hard ik ook meedeed, ik ben al die sit downs en soortgelijke commando’s die zo’n beetje elke artiest je nu door de strot duwt wel een beetje beu. Echt geen ontkomen aan.

Kan bijna niet anders dan dat m’n tegenzin hiertegen vorig jaar bij Yungblud ontstond. Die liet elke vorm van subtiliteit wel varen, mijn god 😅

Hoe intens ik ook van Franz Ferdinand heb genoten en hoe hard ik ook meedeed, ik ben al die sit downs en soortgelijke commando’s die zo’n beetje elke artiest je nu door de strot duwt wel een beetje beu. Echt geen ontkomen aan.

Kan bijna niet anders dan dat m’n tegenzin hiertegen vorig jaar bij Yungblud ontstond. Die liet elke vorm van subtiliteit wel varen, mijn god 😅
Jaa snap ik helemaal, een beetje spontaniteit hierin zou het 100x mooier maken

• Leuk
Waarderingen: NatasRW2026 en JP5

Ik bleef dan ook staan. Ben de jongste ook niet meer.
Vlak voor me een man die bleef staan met beide middelvingers in de lucht. Die was het er niet mee eens.

Vlak voor me een man die bleef staan met beide middelvingers in de lucht. Die was het er niet mee eens.
Ik vind het vooral matig als het eigenlijk moet verbloemen dat de act an sich - of de meegebrachte productie - niet voldoende is om het publiek te vermaken. Dat je zelf eigenlijk voor het entertainment moet gaan zorgen 😬

• Leuk
Waarderingen: NatasRW2026
Watch Out Badass GIF

• Haha
Waarderingen: NatasRW2026

Users who are viewing this thread