Rock Werchter 2026

Zo, het lijstje is (voorlopig) compleet… Wel een paar gevallen van eerder vertrekken om bij de volgende nog binnen te geraken maar goed, dat nemen we voor lief :-)

Donderdag
All them witches - Basht. - the Vaccines - Yard Act - Lumineers - Tom Smith - Prodigy - Mumford & sons (? Als daar nog energie voor is…)

Vrijdag
Kingfishr - Social Distortion - the Last Dinner Party - Franz Ferdinand - Kae Tempest - Agnes Obel - the Warning - Lauren Spencer Smith

Zaterdag
Landmvrks - the new Eves - Man/woman/chainsaw - Bleech 9:3 - Florence Road - Matt Berninger - Gorillaz - the Reytons

Zondag
Kaat van Stralen - Sierra Ferrell - SONS - Rise Against - A Perfect Circle - Moby/Ethel Cain - the Cure

En wat versta je onder ‘gekoppeld’? Ik heb coins gekocht. Moet ik nog iets speciaals doen om ze te koppelen?
Je kan nu je cashless account aan je ticket koppelen.

Je kan ook op de wei het nummer van je polsbandje koppelen. Maakt op zich niets uit denk ik.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Je koppelt ze aan je ticket en daarmee aan je festivalbandje. Bandje wordt dan gescand wanneer je iets koopt
Ja maar hoezo ‘koppelen’? Je kan toch geen coins kopen zonder een code van je ticket te delen? Ik heb nu die coins, dus dan zullen ze wel gewoon op m’n ticket staan zeker?

• Leuk
Waarderingen: festirock
Ja maar hoezo ‘koppelen’? Je kan toch geen coins kopen zonder een code van je ticket te delen? Ik heb nu die coins, dus dan zullen ze wel gewoon op m’n ticket staan zeker?
Ik moest het barcodenummer van men ticket ingeven dus in dat opzicht zijn die 'gekoppeld' aan je ticket dat bij de ingang gekoppeld wordt aan je bandje.

• Leuk
Waarderingen: NatasRW2026
Ook ons lijstje maar eens samengesteld al weet ik uit ervaring dat achteraf vaak blijkt dat we toch nog weer andere keuzes gemaakt hebben.

Donderdag:
Balu Brigada - All them witches - Elvis Costello - Yard Act of La Lom - Karen Dio of Dylan Gossett - Pup - Tom Smith - the Prodigy

Vrijdag:
Kingfishr - Overpass - Wolf Alice en Cardinals of Social distortion - Keo - Franz Ferdinand - Teddy Swims - Radio free Alice - the Warning

Zaterdag:
Landmvrks - Dogstar - Bleech 9:3 - Halsey - Voila en Pixies of Gorillaz en Reytons - Twenty one pilots

Zondag:
Darren Kiely - Bad nerves - Dressed like boys - SONS - Rise Against - Last train - David Byrne - the Cure

Palaye royale en Moby zullen we op Bospop meepakken.

Hoe dan ook, het wordt vast weer een geweldig weekend!

• Leuk
Waarderingen: NatasRW2026
Vraagje: op de site lees ik bij de info over de resale-tickets dit: 'Deze service is beschikbaar tot enkele dagen voor het festival'. Iemand een idee wat de exacte datum is? En is het ook niet raar dat ze dit stoppen? Als je bv donderdag pas weet dat je er vrijdag niet kan bij zijn is er gewoon geen mogelijkheid meer om je vrijdagticket te verkopen via de officiële weg? (ik snap wel dat ze zoveel mogelijk mensen willen pushen naar niet-resale tickets, maar toch.)

Users who are viewing this thread