Rock Werchter 2026

Ik begrijp de fuzz niet goed over Ruben Van Gucht. Da’s een goeie radio en tv figuur, maar is de enige vereiste om een dj te zijn een bekende kop hebben? USB-Dj 😠

De stream van Pinkpop, een mooie gelegenheid om vooral mijn twijfelgevallen voor RW te zien. Vaccines klinken prima, maar gaan niet zo memorabel als Yard Act zijn. Dus het wordt Basht., een stukje Elvis Costello en dan naar Klub C.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: bitterobvious
Ik moest enorm lachen om ''Buurtbewoner Wim zag KluB C plots heel dichtbij komen.'' met die foto erbij. Hij lijkt daar bijna in zijn tuin te staan.

• Haha
Waarderingen: mattman
"Je mag niet met zand schuiven om een constructie veiliger te maken", zoals ik het lees. Geneuzel dus. Anders maar een Klub C op de oude plek 😂

Snap de reactie van RW niet goed. “We hadden het anders en minder ingrijpend kunnen doen, maar hebben toch het andere gedaan”. Dan wist je toch al dat dit kon gebeuren? Of is de strategie boete pakken en goesting doen?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Snap de reactie van RW niet goed. “We hadden het anders en minder ingrijpend kunnen doen, maar hebben toch het andere gedaan”. Dan wist je toch al dat dit kon gebeuren? Of is de strategie boete pakken en goesting doen?
Lees: ze verdedigen zich door te zeggen dat ze beter te werk gegaan zijn dan eigenlijk nodig, dat buurt met huidige methode minder last zal hebben. Maar dat ze volgende keer hun best zo niet zullen doen :p

Users who are viewing this thread