Rock Werchter 2026

In minder belangrijk nieuws. Waarom heeft Pommelien altijd die apparatuur op haar arm?? Zien we bij niemand anders?

IMG_3989.jpeg

Of is het een icepack??
Een infuusje Wodka Red Bull?!?

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
In minder belangrijk nieuws. Waarom heeft Pommelien altijd die apparatuur op haar arm?? Zien we bij niemand anders?

Bekijk bijlage 20732

Of is het een icepack??
Een infuusje Wodka Red Bull?!?
Ik denk dat het haar zendertje is voor oortjes en micro, wss zal ze dat aangenamer vinden dan de achterzak.

Of misschien is Pommelien een android en sturen ze haar aan met deze zender?

Ik denk dat het haar zendertje is voor oortjes en micro, wss zal ze dat aangenamer vinden dan de achterzak.
Ja maar dragen alle anderen dat dan inderdaad aan de achterkant van hun lichaam?? Er zijn genoeg - halfnaakte - artiesten waarbij we überhaupt geen zenders zien, toch? Ik vind het bij Pommelien in ieder geval elke keer potsierlijk opvallend…

Of misschien is Pommelien een android en sturen ze haar aan met deze zender?

Dit lijkt me eerlijk gezegd toch aannemelijker hoor. Hier houd ik het maar op. Dank voor het meedenken allemaal.

De roddels zijn al meervoudig ontkracht. Bovendien was de eerste mop die hij maakte best oké maar nodeloos erop blijven doorgaan was er nogal over imo.
Los dat ik het punt wel volg is dat er hier anderen zijn die anders ook wel nodeloos op dingen blijven doorgaan ookal zijn die formeel ontkracht. De hypocrisie en het hanteren van 2 maten 2 gewichten is iets wat mij gewoon in het algemeen stoort.
Bijzonder vermoeiend allemaal, langs de 2 kanten.

Los dat ik het punt wel volg is dat er hier anderen zijn die anders ook wel nodeloos op dingen blijven doorgaan ookal zijn die formeel ontkracht. De hypocrisie en het hanteren van 2 maten 2 gewichten is iets wat mij gewoon in het algemeen stoort.
Bijzonder vermoeiend allemaal, langs de 2 kanten.
We zullen het op de hitte steken. 🫠

Voor zowel de donderdag als de vrijdag 3.5k mensen op ticketswap geregistreerd. Toch wat mensen die hopen op een koopje precies

Users who are viewing this thread