Ik overweeg om alsnog naar Twigs in de Ziggo Dome te gaan. Staanplaatsen en goede zitplaatsen voor € 50. Dan kan ik Kae Tempest en Agnes Obel helemaal kijken en tussendoor ook nog Radio Free Alice meepakken.Vooraf leek me het rijtje Kae Tempest - Twigs - Agnes Obel echt magisch, nu weet ik niet of dat zal lukken. Vooral die eerste twee lijken me echt wel wat overlap te hebben qua doelgroep.