Rock Werchter 2026

De laatste paar jaar was het tussen 23 februari (2024) en 3 maart (2023) blijkbaar
Leuke periode voor de boeg alleszins :)

laatste 21 namen gokje (al 'zeker': Kaat Van Stralen, Yong Yello, Harry Mack, Don West, Cory Wong)
Lilly Allen/Little Sims/CDW (ontbrekende barnhead/sub)
Verder: Dressed Like Boys, Skunk Anansie, Zimmer 90, Holly Humberstone, Sienna Spiro?

nog andere zeker-/waarschijnlijkheden?

• Leuk
Waarderingen: b_giel
Ik ben altijd wel door *een* grote naam verrast in dat laatste pakketje dus benieuwd wie dat gaat worden deze keer...

Dus woensdag nieuwe namen, zin in! Op vrijdag is het vaak 16 uur maar heb het gevoel dat ze doordeweeks vaker op 8 of 10 uur zitten. Dus ik zet mijn geld op een mooie ochtend bevestiging.

Ik heb niet meer helemaal scherp wat er allemaal tourt maar ik hoop minimaal nog op Of Monsters and Men. En ik blijf hoop houden op Jack White.

Dus woensdag nieuwe namen, zin in! Op vrijdag is het vaak 16 uur maar heb het gevoel dat ze doordeweeks vaker op 8 of 10 uur zitten. Dus ik zet mijn geld op een mooie ochtend bevestiging.

Ik heb niet meer helemaal scherp wat er allemaal tourt maar ik hoop minimaal nog op Of Monsters and Men. En ik blijf hoop houden op Jack White.
en ik ook op White Lies en Richard Ashcroft.

Hoop nog op Lily Allen en Richard Ashcroft.

CDW zou ik erg jammer vinden van de grote plek die ze in neemt. Is dan wel ook niet onze smaak.

Users who are viewing this thread