Rock Werchter 2026

Spijtig dat de voor mij beste dag op de slope op zondag is, wanneer ik ook de meeste namen op de andere podia wil zien (itt tot vooral donderdag).

The new eves. cello, viool, fluit. Prachtig album. Heel benieuwd hoe dit live klinkt

Nog zeer veel te ontdekken voor mij. Op het eerste opzicht mist het een beetje zo’n knaller die eigenlijk net te groot is a la JvB

Dat gaat een absurd drukke avond worden!

APC, House of protection, Moby, Psychonaut, The cure.

En daardoor nog Byrne en Kalkbrenner missen 😅

Zo'n Karen Dio klinkt ook als een uitstekende boeking en een half uurtje ongedwongen plezier op The Slope!

Ik ben nu al hyped door deze namen erbij!

Tegenvallende Slope line-up en dan plots een geweldig rijtje Westside Cowboy - NewDad - Last Train op zondag… Die dag is echt te stacked !
Florence Road op zaterdag ook absoluut een aanrader.
Verder een beetje op mijn honger blijven zitten, maar moet het nog wat ontdekken, uiteraard…

• Leuk
  • Thinking
Waarderingen: Inaaaa en RuneBrico
Nog wat artiesten en bandjes die ik graag op de Slope zou zien:

Keo, Basht., Croithe, Slate, Bleech 9:3, The Royston Club, Overpass, The K’s, LEAP, Florence Road, Man/Woman/Chainsaw, Westside Cowboy, Mên An Tol, Brògeal, Been Stellar, Cardinals, Heartworms, Radio Free Alice, Humane The Moon, junodream, Sunday (1994), The Guest List, Florentenes, Luvcat, Nieve Ella, Newdad, Elle Coves.

(als ze de Slope al ontgroeit zijn, dont shoot me)
Toch al 9 goed gegokt!

Users who are viewing this thread