Rock Werchter 2026

Mooie line up van Mad Cool, maar ook weer niet een gigantische wow-factor.

Namen die ik graag zou zien op RW: Moby (!!), TWOD, F+TM, KoL, Pixies, APC en David Byrne.

The Vaccines, Kasabian en The Reytons zouden ook leuke aanvullingen zijn.

Neen nog niet. Er is niks gebeurd dat die uitsluit. Wel dat de kans klein aan het worden is, een festival leg van Mumford zonder NOS en Mad Cool? Waarom hebben die alle geluk dan?
Wellicht gewoon afgeblazen door de overvloed aan headliners, idem Sabrina. Niet de positie kunnen krijgen die ze wensen.

Ook headliner voor 2025 tot de afzegging. Dus ze lijken me de festivals waar ze in 2025 gepland waren in te halen. Zal ook wel doorkomen op RW met een co-headlining constructie.
Mwa. Het is niet dat KoL het kassasucces was. Zou ze niet bovenaan op de te verwachten namenlijst zetten.

Nog wat artiesten en bandjes die ik graag op de Slope zou zien:

Keo, Basht., Croithe, Slate, Bleech 9:3, The Royston Club, Overpass, The K’s, LEAP, Florence Road, Man/Woman/Chainsaw, Westside Cowboy, Mên An Tol, Brògeal, Been Stellar, Carrinals, Heartworms, Radio Free Alice, Humane The Moon, junodream, Sunday (1994), The Guest List, Florentenes, Luvcat, Nieve Ella, Newdad, Elle Coves.

(als ze de Slope al ontgroeit zijn, dont shoot me)

Mooie line up van Mad Cool, maar ook weer niet een gigantische wow-factor.

Namen die ik graag zou zien op RW: Moby (!!), TWOD, F+TM, KoL, Pixies, APC en David Byrne.

The Vaccines, Kasabian en The Reytons zouden ook leuke aanvullingen zijn.
ben echt benieuwd wat je niet wauw vind aan de line up van mad cool??

• Leuk
Waarderingen: DDave
Zou wel jammer zijn mumford en lorde te krijgen als op dat moment de foo's in de buurt zijn met een mooi voorprogramma

Kol - mumford mss ook een optie?
Foo’s lijken me gewoon niet mogelijk te zijn geweest…
Je kan niet met vinger knippen en iets halen he.

Ik sluit me aan bij Pommer. Voor de fijn proevers misschien niet de beste affiche, maar voor brede publiek wel leuk. Veel namen die gewoon door grote massa gesmaakt worden. Maar hier dus eerder weggebliksemd vaak.

Hoe leg je uit dat je iets niet wauw vindt 😅

Nouja ik noem de namen al op die ik graag zou willen zien, waarbij ik alleen van Moby écht enthousiast wordt. Er staan verder niet echt persoonlijke favorieten van mij op het affiche, ondanks dat ik me prima zou vermaken over de hele linie. Oja en FF natuurlijk nog op RW24 gezien.

Ik ben er niet rouwig om dat Sabrina niet komt maar ik had Werchter wel een fijne Gen Z headliner gegund om de boel een beetje op te fluffen.

Het huidige rijtje namen was flink opgefrist met een Sabrina, Chappell, Olivia Dean, Billie, Doja Cat, Doechii, Rosalía, Charli, FKA, Fred Again.., Tame Impala, Tyler.

De meesten lijken echt niet in het vat te zitten. Maar misschien toch nog een konijn uit de hoge hoed binnenkort.

Ik ben er niet rouwig om dat Sabrina niet komt maar ik had Werchter wel een fijne Gen Z headliner gegund om de boel een beetje op te fluffen.

Het huidige rijtje namen was flink opgefrist met een Sabrina, Chappell, Olivia Dean, Billie, Doja Cat, Doechii, Rosalía, Charli, FKA, Fred Again.., Tame Impala, Tyler.

De meesten lijken echt niet in het vat te zitten. Maar misschien toch nog een konijn uit de hoge hoed binnenkort.
Lorde, 21 pilots en Gorillaz zijn Gen Z headliners. Voor de andere namen die je opnoemt, als ze niet touren dan kan je ze ook niet boeken.

• Haha
Waarderingen: nooley en RutgerGM
Laten we dan nu eindelijk eens stoppen met om de drie posts Sabrina weer op te noemen. Ze komt niet en is daarmee irrelevant. Al doe ik er vrolijk aan mee natuurlijk nu.

Het ziet ernaar uit dat ik eindelijk weer eens in de verleiding kan komen om een heel weekend te gaan (al is het op dit moment nog maar 1/4 met alleen The Cure). Helemaal top zou zijn als KOL en/of TWOD er nog bij komt op de zondag. Maar als dit verspreid over het weekend gaat staan, wil ik misschien wel meer dan de zondag.

• Leuk
Waarderingen: musicislife en Paddy
Laten we dan nu eindelijk eens stoppen met om de drie posts Sabrina weer op te noemen. Ze komt niet en is daarmee irrelevant. Al doe ik er vrolijk aan mee natuurlijk nu.

Het ziet ernaar uit dat ik eindelijk weer eens in de verleiding kan komen om een heel weekend te gaan (al is het op dit moment nog maar 1/4 met alleen The Cure). Helemaal top zou zijn als KOL en/of TWOD er nog bij komt op de zondag. Maar als dit verspreid over het weekend gaat staan, wil ik misschien wel meer dan de zondag.
Dan komt ze wel in 2027 😉

• Leuk
  • Haha
  • Geweldig
Waarderingen: Mr. Y, elo en DirkG

Users who are viewing this thread