Rock Werchter 2026

Gelukkig straks 20+ nieuwe veelal onbekende namen waarbij je niet zeker weet of het over een echte aankondiging gaat, of dat er een kat over een toetsenbord heeft gelopen en het resultaat daarvan per ongeluk in een persbericht beland is.
Toch een van de aankondigingen waar ik het meest naar uitkijk.

• Leuk
Waarderingen: Blommie
Pulp was wel leuk geweest, maar daar lijkt niet echt meer een spot voor te zijn. Die zullen vast ook wel een hogere spot willen dan ze op Werchter kunnen krijgen.

Bwah, zit geen must have bij.
Volg ik wel hoor, maar noem hier enkele namen die nogal vaak werden genoemd als geruchten.

Pulp, stel dat die er stonden, zou naast Twigs en The Cure zowat mijn favoriete naam op de lineup zijn trouwens.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Ik kijk uit naar morgen. 24 nieuwe namen dat geeft toch zeker 24 albums op de plank om me in te verdiepen.

En er had geen kat gestaan. Relatief misschien. Maar als The Strokes al niet aansloegen, laat staan Pulp.
Wie weet. Ik had m’n ticket wel al gehad dan. Eeuwige droomnaam.

Kijken of de lichting straks de finale push geeft (donderdag, ik kijk naar jou).

The fact the person said 7pm and the date I’d go with that considering they were correct with the date of course.

Users who are viewing this thread