Rock Werchter 2026

Hoi!

Ik ben bezig met het maken van een fan-poster voor Rock Werchter 2026 met mogelijke kanshebbers. Daarom vroeg ik me af: is er ergens een overzicht van alle artiesten die op alle pagina’s genoemd zijn (geruchten, hints, comments, artikelen)?

Of zouden jullie die eventueel A–Z kunnen bundelen? Dat zou superhandig zijn voor mijn project.

Thanks alvast! 🙌

En er is in de tussentijd toch niks gebeurd waardoor ze bekender of populairder is geworden? Voelt als een typisch geval van een forumfavoriet te hoog inschatten

Voor mijn gevoel is ze qua naam de Klub C wel een beetje ontgroeid. En dat is grappig omdat ze sinds haar vorige doorkomst juist weinig nieuwe muziek uitbracht.

Maar onderschat het Charli XCX-effect niet. Dat ze mee deed op die 360 remix heeft echt een hoop nieuwe zieltjes gewonnen. En Dancing on my own is in de loop der jaren sowieso natuurlijk wel echt een behoorlijk pop anthem geworden.

• Leuk
Waarderingen: Rockafeller en BeWario
Hoi!

Ik ben bezig met het maken van een fan-poster voor Rock Werchter 2026 met mogelijke kanshebbers. Daarom vroeg ik me af: is er ergens een overzicht van alle artiesten die op alle pagina’s genoemd zijn (geruchten, hints, comments, artikelen)?

Of zouden jullie die eventueel A–Z kunnen bundelen? Dat zou superhandig zijn voor mijn project.

Thanks alvast! 🙌
Zoek even zelf naar het lijstje van ons gewaardeerd member @Joss die hier alle moeite telkens weer in steekt, alvast bedankt.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Vantola en brent buyle

komkommertijd op RW forum tot nieuwe drop namen dus even vooruitblikken.
Foo Fighters kondigde gisteren aan dat ze een nieuw album af hebben (release datum later dit jaar?) en dat ze met dit album opnieuw gaan touren: wellicht eerst Australie, dan USA en dan Europa. Zullen dan wel weer op Rock Werchter staan behalve als ze een stadiumtournee doen. Wie weet is hiermee de eerste headliner RW 2027 nu bekend.

Well it’s a big week for announcements:

IOW Festival
Roskilde
Opener
Boardmasters

Plus whatever else hasn’t been pre announced.

Morgen om 8u op Studio Brussel de aankondiging van De Nieuwe Lichting 2026 trouwens

Benieuwd wie er de festivalzomer van 2026 zal domineren.

Mijn gokjes:

LIGHTSPEED
Benny Boo
Troy
Aqua Riyaz
Eosine
Frans Kalf
WASTE
Floris Francis Arthur
Blue Robin

stuk voor stuk aanraders voor wie ze NÓG niet kent!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JP5
Morgen om 8u op Studio Brussel de aankondiging van De Nieuwe Lichting 2026 trouwens

Benieuwd wie er de festivalzomer van 2026 zal domineren.

Mijn gokjes:

LIGHTSPEED
Benny Boo
Troy
Aqua Riyaz
Eosine
Frans Kalf
Sugarbunny
Floris Francis Arthur
Blue Robin

stuk voor stuk aanraders voor wie ze NÓG niet kent!
Sugarbunny zou leuk zijn! Sad Boys Klub verwacht ik ook op veel festivals

• Leuk
Waarderingen: Inaaaa

Users who are viewing this thread