Rock Werchter 2026

The Hives ook? Kunnen alleen op zaterdag dacht ik. Aangezien de main dan eerder poppy wordt, moet dat haast tussen de huidige Barn namen staan. Zie dat niet gebeuren.
Eerder poppy? Omdat Halsey en Reneé Rapp er staan? The Hives kan je in mijn ogen nog makkelijk kwijt in het rijtje op de main.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Eerder poppy? Omdat Halsey en Reneé Rapp er staan? The Hives kan je in mijn ogen nog makkelijk kwijt in het rijtje op de main.
Gorillaz, TOP, Halsey, Reneé Rapp, Kneecap op de main toch? Zit best wel een lijn in.

Sowieso zie ik niet hoe je The Hives hier tussen wurmt. Als opener?

Gorillaz, TOP, Halsey, Reneé Rapp, Kneecap op de main toch? Zit best wel een lijn in.

Sowieso zie ik niet hoe je The Hives hier tussen wurmt. Als opener?
In die namen kan ik nu eens absoluut geen lijn trekken. Palaye Royale staat er ook nog bij. Mij lijkt een rijtje Palaye Royale - Kneecap - The Hives - Reneé Rapp - Halsey - TOP - Gorillaz best mogelijk.

• Leuk
Waarderingen: Piranha43
The Hives ook? Kunnen alleen op zaterdag dacht ik. Aangezien de main dan eerder poppy wordt, moet dat haast tussen de huidige Barn namen staan. Zie dat niet gebeuren.
Pukkelpop dan maar? Of Lokeren? Zou raar zijn moesten ze België plots skippen

The Hives gewoon op zaterdag er nog bij lijkt me. En doen ze dagje Lokerse samen met Dropkick. Even goed, zijn toch elk jaar beschikbaar als je ze wil boeken.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Tomora vind ik geen waanzinnig gemis. Snap wel dat ze liever wachten tot volgend jaar als Aurora zelf kan bv.

I don't think Tomora is a huge loss. I understand that they'd rather wait until next year, when Aurora can, for example, be there herself.
There was a report saying TOMORA has signed up for Glastonbury next year so looks like they’ll still be touring that

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Ja eenmaal daar ga jij 1 van de weinigen zijn die het maar niks vindt…
Ja, maar daar gaat het zelfs niet over, smaak of niet.

Merk dat RW daar precies wat spaarzamer mee geworden is. Vind Kasabian én FF én Vaccines al veel voor hun doen.

moet dat haast tussen de huidige Barn namen staan. Zie dat niet gebeuren.
Stonden in 24 om 15:00 ofzo op main stage, kan zeker vervangen worden door iets hogere plek Barn. Ik zie op hun socials de laatste tijd ook enkel show in zalen dus kan gwn.

Ja, maar daar gaat het zelfs niet over, smaak of niet.

Merk dat RW daar precies wat spaarzamer mee geworden is. Vind Kasabian én FF én Vaccines al veel voor hun doen.
En dan pleuren ze eens die namen is niet op de Main maar in de tenten.

Users who are viewing this thread