Rock Werchter 2026

Blijf bij mijn mening dat ik sommige headliners zonde van de plek & geld vind, maar toegegeven, in de breedte ziet het er weer heel sterk uit! En The Prodigy als KlubC act... dat is gewoon sick. Kan ik niet omheen!

Blijf bij mijn mening dat ik sommige headliners zonde van de plek & geld vind, maar toegegeven, in de breedte ziet het er weer heel sterk uit! En The Prodigy als KlubC act... dat is gewoon sick. Kan ik niet omheen!
Wie dan? M&S? Hoor dat die dag zeer goed verkoopt.

• On fire
Waarderingen: Bwoite
Airbourne, The Hives en landmvrks zouden het afmaken voor mij.
Ik zie Landmvrks ook heel graag doorkomen maar vrees dat die op pkp zullen staan, mag wel iets anders komen dan zoals vb knocked loose (al weet ik niet of dat gaat werken op Werchter)

Ik zie Landmvrks ook heel graag doorkomen maar vrees dat die op pkp zullen staan, mag wel iets anders komen dan zoals vb knocked loose (al weet ik niet of dat gaat werken op Werchter)
Landmvrks heeft totnogtoe alleen festivaldata in juni staan. Graspop lijkt het niet te worden. Dus blijf toch hopen op RW.
Maar kunnen natuurlijk ook nog data in augustus bijkomen.

Bij Knocked Loose blijf ik toch moeite hebben met Mickey Mouse als zanger.

Kans op Airbourne lijkt me klein, want touren februari-april in Europa.

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Landmvrks heeft totnogtoe alleen festivaldata in juni staan. Graspop lijkt het niet te worden. Dus blijf toch hopen op RW.
Maar kunnen natuurlijk ook nog data in augustus bijkomen.

Bij Knocked Loose blijf ik toch moeite hebben met Mickey Mouse als zanger.

Kans op Airbourne lijkt me klein, want touren februari-april in Europa.
Landmvrks heeft ook al shows staan rond Pukkelpop

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Knocked loose in de barn of klubC gaat zeker werken, gaat heel die tent veranderen in een grote pit, nee,
Maar vooraan gaat het wel lekker vertoeven zijn :) herman make it happen

• Leuk
Waarderingen: Wout_VS en RuneBrico
Landmvrks, een metalcore band, zie ik toch eerder op Werchter dan Pukkelpop.
Pukkelpop had vorig jaar I Prevail en Paleface Swiss. Als ze Paleface daar kunnen zetten moet Landmvrks zeker ook passen, zoals Jimmy zegt hebben ze ook al enkele shows rond Pukkelpop gepland...

Users who are viewing this thread