Rock Werchter 2026

Ik gun het 'm hoor, dat weet je. Maar had het vooraf nooit kunnen voorspellen dat ze 'm ZO hoog zouden zetten.

Maar inderdaad, OLV twee keer plus nog eens Cirque Royal waren heel snel vol. Als je ziet hoe pakweg Wolf Alice struggelde om die laatste 1 keer te vullen.
Het is ook nog geen feit. Misschien maken ze nog wel een barn head bekend voor deze dag. Er zijn bijvoorbeeld ook nog maar weinig elektronische namen bekend.

• Leuk
Waarderingen: CalvinWeirFields
Het is ook nog geen feit. Misschien maken ze nog wel een barn head bekend voor deze dag. Er zijn bijvoorbeeld ook nog maar weinig elektronische namen bekend.
Klopt, maar tourt ook wel weinig uit dat segment. Ik zie nog Sammy Virji een avond KluB C afsluiten. Apparat er ergens bijkomen. Maar veel meer is er precies niet?

• Leuk
Waarderingen: jarne
Klopt, maar tourt ook wel weinig uit dat segment. Ik zie nog Sammy Virji een avond KluB C afsluiten. Apparat er ergens bijkomen. Maar veel meer is er precies niet?
Hebben met Prodigy alvast een feestelijk Barnplekje gevuld natuurlijk.

Klopt, maar.. THY is.. een Belg, en die moeten het altijd wat lager stellen dan de eisen van internationale artiesten. Althans, zo lijkt het.
Die doen inderdaad quasi nooit moeilijk over een spot. Weten ook wel dat op Werchter spelen zoveel meer oplevert. Belgische media springen daar ook altijd heel hard op. Stubru op kop.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Die doen inderdaad quasi nooit moeilijk over een spot. Weten ook wel dat op Werchter spelen zoveel meer oplevert. Belgische media springen daar ook altijd heel hard op. Stubru op kop.
Op zich wel jammer. Met die 4x Cirque Royal hadden ze wel een minstens een top 3 spot in Barn verdiend, misschien zelfs barnsub.

Volgens mij:

Main stage: Palaye Royale - ... - The Hives - ... - Halsey - 21P - Gorillaz
Barn: ... - ... - The Haunted Youth - Kneecap - Matt Berninger - Pixies
Zetten we Franz Ferdinand ook in dat rijtje main, staan zaterdag op Beauregard. Zou alvast een mooi rijtje vormen. Of belanden ze opnieuw in een tent?

Users who are viewing this thread