Rock Werchter 2026

Met The War on Drugs en Lily Allen toch twee grotere namen die opduiken in het Werchterweekend! Mogen er beiden staan van mij.

Met The War on Drugs en Lily Allen toch twee grotere namen die opduiken in het Werchterweekend! Mogen er beiden staan van mij.
Ik geef Lily Allen meer kans, met dat nieuwe album van haar.
Volgens mij hangt het bij TWOD volledig af van nieuw werk en afspraken met Werchter. Is nogal voorgevallen dat wij dachten: kan niet missen. Maar het volledig neerkwam op wanneer het nieuwe album zou komen.

Is wel een act die zeker nodig is op donderdag.

Lily Allen haar tour in Engeland verkoopt zo dik uit dat ze er een O2 aan heeft vastgeplakt. Engeland, I know, maar is toch een pak groter dan ik een paar weken terug had ingeschat.

Ik hoop op een zaalshow al zou een festivaltourtje ook vet zijn.

Lily Allen haar tour in Engeland verkoopt zo dik uit dat ze er een O2 aan heeft vastgeplakt. Engeland, I know, maar is toch een pak groter dan ik een paar weken terug had ingeschat.

Ik hoop op een zaalshow al zou een festivaltourtje ook vet zijn.
Ja ik sta er ook van te kijken daar.... Het zal dan wel een plekkie rechtvaardigen misschien. Ik maakte laatst de vergelijking met Carly Rae Jepsen, zo'n spot in de KLubC. Maar gezien de sfeer hier zal ze wel hogere ogen gooien

Zoveel headliner waardig tourt er precies niet deze zomer. Als 3 "kleinere" Belgische festivals voor dezelfde groep kiezen. Kan voor hun ticket verkoop toch ook niet ideaal zijn.
Dat is een normale keuze hoor. Opgeteld komen die 3 festivals samen nog lang niet aan de capaciteit van een Werchter mainstage.
- Lokeren: ± 15.000
- Cactus: ± 10.000
- Suikerrock: ± 20.000

En door de goede geografische spreiding zal dit zeker geen negatief effect hebben in hun ticketverkoop. Integendeel.

Dat is een normale keuze hoor. Opgeteld komen die 3 festivals samen nog lang niet aan de capaciteit van een Werchter mainstage.

En door de goede geografische spreiding zal dit zeker geen negatief effect hebben in hun ticketverkoop. Integendeel.
Toch krijgt de Vlaamse vrijage met Tom & Kornuiten zo onderhand iets potsierlijks.

• Leuk
Waarderingen: koolket

En die festivals hebben al een redelijk vast publiek van lokale mensen, en ze komen meestal ook meer voor het totaalpakket (in Lokeren iets minder). Dus zie die alledrie wel uitverkopen.

Little Simz op de Werchterdonderdag. Dus stel dat ze DTRH op zaterdag doet, dan zie ik 'r zondag nog wel op RW staan. Als ze DTRH op vrijdag doet, dan kan ook de zaterdag.

Users who are viewing this thread