Rock Werchter 2026

Hem en Jack White moeten ze hebben en dan gaat het echt het hele weekend 4 en 5 sterren optredens regenen. Van The Prodigy (ja, dat wordt heel goed), Loyle Carner, The Last Dinner Party, Gorillaz, Kneecap, Moby, The Cure en A Perfect Circle.

Matt Berninger en The XX ben ik nog niet zo in thuis maar volgens velen hier worden die ook legendarisch.

Maar voor mij gaat het nu echt op die twee namen hangen of ik er wel of niet bij ben ...
Jack White gaat er niet staan…

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Ze zijn dat weekend met de Foo Fighters aan het touren en niet in de buurt.
In theorie zouden ze de zaterdag kunnen.. Aan hun tourschema te zien hebben ze niet al teveel moeite met meerdere dagen achter elkaar spelen.. volgensmij hebben ze ook niet echt een productie, lijkt mij zó vet in de barn!

Helaas zal de kans op Byrne op zondag wel héél klein zijn, tenzij zowel Kalkbrenner als APC genoegen nemen met iets anders dan Barnhead 🥲

Helaas zal de kans op Byrne op zondag wel héél klein zijn, tenzij zowel Kalkbrenner als APC genoegen nemen met iets anders dan Barnhead 🥲
Byrne - Kalkbrenner in de tent
APC - Moby - The Cure Main.

Als die op zondag staat zal het vooral een gruwelijke clash worden met Moby. Veel zal afhangen van hoeveel uur The Cure wilt.

interessant stukje in de Morgen over btw-verhoging festivals:
“Het staat in de sterren geschreven dat bijvoorbeeld de evenementensector nog zwaar zal lobbyen om dat terug te draaien”, zegt professor fiscaal recht Michel Maus (VUB). Bijvoorbeeld festivaltickets zullen duurder worden. Een combiticket voor Rock Werchter kostte vorig jaar 312 euro, waarvan 17,66 euro naar btw ging. Dat wordt onder de nieuwe regeling 35,32 euro btw en dus 329,66 euro in totaal.

• Thinking
  • Sad
Waarderingen: Wout_VS en swissepfan
In theorie zouden ze de zaterdag kunnen.. Aan hun tourschema te zien hebben ze niet al teveel moeite met meerdere dagen achter elkaar spelen.. volgensmij hebben ze ook niet echt een productie, lijkt mij zó vet in de barn!
Zal voor een ander jaar zijn. Ze spelen dat weekend in Oostenrijk en Italie, dan zouden ze in anderhalve dag van Oostenrijk naar Belgie moeten komen, optreden in Werchter en dan terug met hun tourbus naar Italie. Nee, dat gaan ze niet doen, die blijven gewoon de hele tijd dat ze support act zijn in de buurt van de Foo Fighters.

Users who are viewing this thread