Rock Werchter 2026

Dat sowieso, maar blijft wel een feit dat het "plezier" weer wordt getroffen.. festivaltickets, reizen, hotels, etc :).. Wat er voor gaat zorgen dat sommige mensen dit gewoon simpelweg niet meer gaan betalen voor een ticketje.
Dat dachten we ook toen een combi nog maar 200 euro kostte vroeger. Zal zo n verschil niet maken. Net als er ook niet minder gaan reizen omdat de vlucht 5 euro duurder wordt.

Laten we maar vooruit kijken naar een mooie zomer

Bastille have announced dates in July and August today. Aren’t they a Werchter/Belguim fav?

Benacassim have announced more today too, Biffy Clyro and Jet probably recognised

Ocharme Lokeren.

Goh, ik heb die een paar jaar geleden gezien op Suikerrock van 'de moeten', omdat mijn vriendin die graag wou zien. Ik vond dat eigenlijk nog zo slecht niet. Gewoon een slicke popshow met wat hits en goeie backing vocals. Ook dat kleinschalige Ampersand ding in het Koninklijk Circus was degelijk. Niet de meest spannende act dat Bastille, maar er zijn veel erger dingen.

In het facebookbericht dat de tickets voor zondag snel verkopen staat ook: "start counting down to good times"
Ik vond dat wel een bijzondere zin en na wat research lijkt me dit een subtiele hint naar David Byrne te kunnen zijn. 🙂
In verschillende nummers heeft hij het over 'good times' Het bekendste is Lazy (samen met X-Press 2) maar ook op zijn debuutalbum is er een nummer Nothing at All waarin hij verschillende keren good times zingt.
David Byrne op zondag? 😉

In het facebookbericht dat de tickets voor zondag snel verkopen staat ook: "start counting down to good times"
Ik vond dat wel een bijzondere zin en na wat research lijkt me dit een subtiele hint naar David Byrne te kunnen zijn. 🙂
In verschillende nummers heeft hij het over 'good times' Het bekendste is Lazy (samen met X-Press 2) maar ook op zijn debuutalbum is er een nummer Nothing at All waarin hij verschillende keren good times zingt.
David Byrne op zondag? 😉
Dat is wel een heel subtiele hint... Goede hoop dat hij komt, dan het liefst op vrijdag waar de kans op clashes voorlopig wat kleiner is.

David Byrne op zondag? 😉
Of Jamie xx die er good times gewijs er nog een dj set aan kleeft …

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
David Byrne op zondag? 😉
Oh nee, Good Times... Toch Nile Rodgers en Chic :p

Users who are viewing this thread