Rock Werchter 2026

Stel dat Lorde heeft afgehaakt, zoveel maanden voor het festival, kan ik me niet inbeelden dat RW rap rap The Prodigy gaat inpassen.
Dat is toch eerder een last resort.

Zeker tussen die zompige sandwich van Lumineers/Mumford in.

• Haha
Waarderingen: V.Axl
Blij dat All Them Witches hier zieltjes heeft gewonnen. Ik denk dat ik ze hier al lang geleden op mijn wishlist had staan 👍🏼
Ik wou hetzelfde posten. Vorig jaar op graspop gezien en in de AB helaas moeten missen door ziekte want ik had een ticket.

Stoner rock is ook gewoon een heel fijn (ondergewaardeerd) genre imo. Ik ga ze wss missen op RW omdat ik niet combi ga maar ik raad ze zeker aan!

• Leuk
Waarderingen: Kennys.j, rw83 en roluf
Wij kunnen overigens klagen wat we willen, maar de socials overal zijn echt heel lovend.
Belangrijkste is hoe loopt de verkoop? @jimmywe Is zondag de best verkopende dag tot nu toe?
Bij andere festivals (Rock en Seine, Pohoda,...) boomde de verkoop de dag dat The Cure optreedt meer dan bv bij Nick Cave.
Ik verwacht dat de RW zondag dit jaar nog wel zal uitverkopen inzake dagtickets. Donderdag en vrijdag hebben meer sterke namen nodig.

Wel ja dan zou ik die nog eerder na elkaar plaatsen dan The Prodigy ertussen. Heel benieuwd naar.
Het lijkt me niet onwaarschijnlijk, dat als Lorde inderdaad afgehaakt is, er druk gewerkt wordt nog een mooie subheadliner binnen te slepen. Om de dag wat meer aanzien te geven. The Prodigy in de Barn is dan het ideaalscenario, mocht er niks fatsoenlijks beschikbaar zullen ze die wel doorschuiven naar de subspot.

Palaye Royale klinkt ook lekker. Vorig jaar gemist op The Slope. Hoe zijn ze live?
Live heel goed, en super energiek. En best wel origineel (wie komt op het idee om op een roeiboot gedragen te worden door de massa?
Laatste jaar twee keer gezien: PKP dit jaar en voorprogramma Yungblud.

• Haha
Waarderingen: Loek123
Belangrijkste is hoe loopt de verkoop? @jimmywe Is zondag de best verkopende dag tot nu toe?
Bij andere festivals (Rock en Seine, Pohoda,...) boomde de verkoop de dag dat The Cure optreedt meer dan bv bij Nick Cave.
Ik verwacht dat de RW zondag dit jaar nog wel zal uitverkopen inzake dagtickets. Donderdag en vrijdag hebben meer sterke namen nodig.
Verkoop is sterk gestart. Had indruk dat eerste signalen eerder zo zo waren, maar pakketje om 12u heeft de verhoopte boost opgeleverd.
Ze waren zeer tevreden in Mechelen in de late namiddag.

Details heb ik niet 😊. En zou ik ook niet mogen delen indien wel.

Stel dat Lorde heeft afgehaakt, zoveel maanden voor het festival, kan ik me niet inbeelden dat RW rap rap The Prodigy gaat inpassen.
Dat is toch eerder een last resort.
Dat is het verhaal van al die balletjes omhoog houden e. En schakelen wanneer het nodig is. Alle opties openhouden.

Ik vermoed dat Lorde misschien een projectje heeft staan rond die week dat dingen on hold heeft gezet. We gaan het pas later zien.

Ook hier de combi's en resort weer binnen. Hoe het ook verder loopt met de line-up, we zullen vast weer een mooi weekend beleven.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Lekker respectloos weer. 😔 Blijkbaar is het voor sommige mensen echt teveel gevraagd zich een beetje verdraagzaam op te stellen richting andersdenkenden. Smaken verschillen nou eenmaal, accepteer dat gewoon. Ik hoef me hier toch zeker niet ongemakkelijk te gaan lopen voelen omdat ik van Franse stinkkaas houd. Live and let live ajb.
Ik zie er nog wel een verschil in of je een forumlid afrekent op zijn smaak of dat je iets in het algemeen zegt. Anders gaat dit wel een heel suf forum worden. En ik moeten zeggen dat ik een reactie met een beetje humor erin ook wel kan waarderen en dat deed Parelconfituur.

• Leuk
Waarderingen: Salival en yannickd
Ik zie er nog wel een verschil in of je een forumlid afrekent op zijn smaak of dat je iets in het algemeen zegt. Anders gaat dit wel een heel suf forum worden. En ik moeten zeggen dat ik een reactie met een beetje humor erin ook wel kan waarderen en dat deed Parelconfituur.
Je dacht dat ik serieus gekwetst was omdat Parelconfituur stinkkazen te kakken zet? 😬

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan en Chiel
Hoeveel tijd ongeveer nu tot de volgende aankondigingen na de ticketverkoop? Wat vergeten hoe dat zat de vorige jaren

Users who are viewing this thread

• jarne