Rock Werchter 2026

Dat is natuurlijk niets nieuws, er zijn gewoon mensen die elk jaar standaard een combi kopen, ongeacht wat er komt. Was 20 jaar geleden ook al. Maar dit is hetzelfde bij bv graspop.
klopt op zich wel, maar toch is het de laatste jaren sneller uitverkocht dan 20j geleden volgens mij, niet?

MySpace ook weer wat duurder geworden. Toch een stijging van €19 voor 2 personen. Dus voor ons 2 is het met combi €25 duurder dan vorige editie.

Ik ga met mijn maten al sinds 1996 iedere editie, dus het is een traditie geworden die we inderdaad voor geen goud willen missen.

Verder gaan we al meer dan 30 jaar naar 25 tot 35 concerten per jaar dus echte muziekliefhebbers zijn we inderdaad niet...
Goed gezien!
er zullen zeker nog genoeg liefhebbers tussen zitten, waarvoor hulde natuurlijk, ik ken echter ook veel mensen die nog nooit een concertzaal van binnen gezien hebben, maar wel blindelings een combi kopen.. die komen voor de 'sfeer'

Ze duwen je met deze prijzen echt naar een combi , wil écht The Cure en Gorillaz zien en die twee dagtickets alleen al verschillen €35 van een combi

Combiticket is 315. Wat toch wel een mooie prijs is vergeleken met andere festivals die minder lang duren.

Maar goed, programma moet wel je ding zijn natuurlijk.
Ik blijf het zeggen, ze missen een kapstok dit jaar. De naam waarvoor mensen combi kopen ontbreekt.

Zeker wel, vorig jaar had je linkin park en green day waar mensen automatisch "verlof" voor moeten pakken. Dan konden ze wegkomen met uiteindelijk een zwakkere zaterdag (moest het KOL en Sam Fender zijn gewoon dik in orde) en een pop zondag

Dit jaar alleen zondag voorlopig

• Leuk
Waarderingen: phil
Er zijn geen festivals in hun tour. Waren duidelijk nooit een optie.
I stand corrected. Slecht geheugen dan, ik dacht dat die toen ook voor iDays enz. aangekondigd waren maar bij bekijken van hun website idd tot de vaststelling gekomen dat er geen festivals in hun tourschema zitten.

Nog steeds zo jammer!

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Wanneer worden de overige namen meestal aangekondigd?

Ik wil zondag wel gaan eventueel, maar liefst wacht ik tot meer namen bekend zijn. Ik vind The Cure best goed en Moby op zich wel interessant en toch veel hits die best te pruimen zijn. De andere dagen zou ik nooit doen, al is Gorillaz ook best interessant.

Ik ga met mijn maten al sinds 1996 iedere editie, dus het is een traditie geworden die we inderdaad voor geen goud willen missen.

Verder gaan we al meer dan 30 jaar naar 25 tot 35 concerten per jaar dus echte muziekliefhebbers zijn we inderdaad niet...
Goed gezien!
ik bedoel eerder het type mensen die tijdens pakweg Khruangbin niet eens doorhebben dat er optreden gaande is...dat type

Users who are viewing this thread