Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ieder z’n smaak maar voor mij zou het zeker andersom zijn. Bij gebrek aan een mooi tentalternatief onderwerp ik me dan toch liever aan de energieke BB act.
En met die roering bij Lewis Capaldi vergis je je, vermoed ik. Dat gaat HEUL veel geklaag opleveren, nog heel lang
Objectief zou het toch gewoon een logische opbouw zijn geweest naar deze positie.
2019: vroeg in de Barn -> 2020: Vorst -> 2022: op 2 na laatste op de Main -> 2023: Sportpaleis -> 2026: Sub
In other news: onze vrijdag headliner bracht gisteren een bonus versie van hun debuut xx (Mercurius Prize winner!) uit. Nieuw: paar covers en 2 additional tracks.
Dus? Royals is al 13 jaar oud. Pure Heroine was een instant classic die de popmuziek van de jaren erna zwaar beïnvloed heeft. Maar sure, het is een eendaagsvlieg.
Sommige mensen hier moeten toch dringend eens hun oogkleppen leren afzetten. Het is niet omdat jij iets persoonlijk niet goed vindt, dat dat een universele mening is.
Objectief zou het toch gewoon een logische opbouw zijn geweest naar deze positie.
2019: vroeg in de Barn -> 2020: Vorst -> 2022: op 2 na laatste op de Main -> 2023: Sportpaleis -> 2026: Sub
Gisteren was Romeo Elvis gast bij Eefje De Visser (Radio 1 sessies in Arenberg). Hij zei toen dat er nog een 500 kaarten over waren voor het derde concert en de twee eerste inderdaad al uitverkocht.
Pommelien Thijs! Past bij Teddy en voor sommigen is het allesbehalve energiek en leuk, terwijl het dat natuurlijk wel is. En garantie op heeeel veel pagina's. Het woord is eruit!
(of iets anders kan ook uiteraard, Lewis lijkt de logische of misschien hebben ze ons wel in het ootje)
Als er een Skyradio zanger met een Arthur-ish naam komt zal het een hele klus worden. Maar er zijn ergere straffen dan die Werchter tenten dus hup, stel je niet aan.
Lewis Capaldi blijft hardnekkig terugkeren in de voorspellingen. Hij zit rond Werchter midden in zijn Britse tour. Een oversteek naar het vasteland (voor één optreden, bovendien 2 dagen achter elkaar in verschillende landen) is totaal onwaarschijnlijk, zeker gezien zijn fysieke issues.
Verdomme jongens. De sfeer hier is de afgelopen 8 pagina's fors ter aarde gestort. Denken we echt Lewis Capaldi als vrijdag naam? Wat een ontzettend matige bovenkant zou dat dan zijn met The xx toch?