Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
kan het eigenlijk niet zijn dat, met het aanwerven van pkp bij livenation, ze daar nog meer het jongerenfestival van willen maken?
En Werchter eerder richten op 25+ ?
Kan iemand mij als 21 jarige, zonder weer een hele discussie te starten, even uitleggen waarom Moby een top act is en The Prodigy belegen? Zijn me toch beide acts die hun hoogtepunt in de 90’s hadden en daarna niet veel noemenswaardigs uitgebracht hebben? Gewoon echt puur uit interesse.
Ik denk dat het te maken heeft met dat Moby maar 1x in België heeft gestaan de afgelopen 15 jaar. The Prodigy veel vaker. Daarnaast is van The Prodigy een belangrijk lid overleden, waardoor het als net niet kan voelen, faithless zonder Maxi Jazz is ook geen schim. Maar dit is gewoon een inschatting
kan het eigenlijk niet zijn dat, met het aanwerven van pkp bij livenation, ze daar nog meer het jongerenfestival van willen maken?
Ik denk dat het te maken heeft met dat Moby maar 1x in België heeft gestaan de afgelopen 15 jaar. The Prodigy veel vaker. Daarnaast is van The Prodigy een belangrijk lid overleden, waardoor het als net niet kan voelen, faithless zonder Maxi Jazz is ook geen schim. Maar dit is gewoon een inschatting
Plus dat the Prodigy al z'n nummers nu als mix brengt ipv als geheel, er staat nu gevoelsmatig meer een Prodigy disco feest mix dan een legendarische act. Ze lijken meer op een uitmelken tour te gaan ipv diepgang te brengen in hun toffe nummers (hoewel ze wel toffe mixen in de disco hebben zitten).
Zoals ik gisteren dus al gokte, lijkt Lorde me enkele dagen off te pakken gedurende het festival seizoen. Ze doet er ook wel echt véél, dus ergens logisch dat ze wat rust pakt hier en daar. Wat wel gek is, is dat ze op sommige festivals wél lagere spots op de posters en elders gewoon absolute headliner is/wil zijn.
Lorde gaat eind juli eerste dagen van augustus nog festivals doen in de Verengide Staten. Rond 12 augustus is ze terug in Europa tot zeker een september. Haar laatste optreden in juli is dacht ik Colors of Ostrava in Tsjechie half juli.
Morgen presale RW om 10h met beperkt aantal tickets. Zouden zijn een hele reeks namem nog voor de presale bekendmaken of is het morgen enkel Teddy Swims en vrijdagmorgen de groep namen?
Ja of die heeft gewoon andere verplichtingen dat weekend. Ooit zo Bon Iver voor weekend Werchter weten wegvallen wegens trouwfeest van goede vriend van hem.
Ja, is een back stage area waar je op een terras wat kunt chillen, premium drinks en food kan kopen en naar een propere wc zonder wachtrij kan gaan. Voor de vips weet je wel.