Rock Werchter 2026

straf, ik lees hier al 50 pagina bij elke kritiek op een Mumford & Sons ofzo: “verkopen sportpaleis wel uit hé”
Nu, Lamar verkoopt ook een sportpaleis uit en met een betere show dan M&S.
Dus dat argument van het Sportpaleis mag dus eigenlijk de vuilbak in.
Lamar verkocht volgens mij het Sportpaleis juist niet uit.

straf, ik lees hier al 50 pagina bij elke kritiek op een Mumford & Sons ofzo: “verkopen sportpaleis wel uit hé”
Nu, Lamar verkoopt ook een sportpaleis uit en met een betere show dan M&S.
Dus dat argument van het Sportpaleis mag dus eigenlijk de vuilbak in.
Kendrick verkocht laatste keer zijn sportpaleis niet uit. Dat was net 1 van de issues. Is afgetopt op 85% vol ongeveer.

Wel een waanzinnige tour en show.

Maar welke conclusies kan je erop trekken? De covid vrees zat er al wel langer in natuurlijk, kijk maar naar 2016 in een tijd met veel aanslagen liep het ook moeizamer. En voor hetzelfde geld zat die dag boven de 80 procent op moment van de annulatie dat zijn dingen die we gewoon niet weten.
Feit dat ze zowel Strokes als Kendrick niet hebben laten inhalen was wel teken aan de wand natuurlijk.

Feit dat ze zowel Strokes als Kendrick niet hebben laten inhalen was wel teken aan de wand natuurlijk.
Voor Kendrick is de kans er nog niet geweest.
The Strokes, tja, The XX kan ook zo een gevalletje worden vrees ik ergens. Hoeveel hype dat StuBru ook maar geprobeerd had te creëren rond The Strokes toen ten spijt. Als het hoogtepunt van die paar hits 15-20 jaar voor datum ligt... Niet gemakkelijk.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Volgens social media zou Kings of Leon na Belfast en Limerick nog een derde ierse outdoor concert doen in de tweede belangrijkste stad van Ierland Cork City. De datum zou gepland zijn tussen 1 juli (laatste bekend concert in Ierland) en hun optreden in Madrid Mad Cool Festival op vrijdag 10 juli.
Mochten er terug twee dagen tussen zijn dan zou dit 3 juli voor cork city betekenen. Dan enkel een kleine kans op Rock Werchter op zondag 5 juli als voorlaatste op de main voor The Cure.

The Strokes, tja, The XX kan ook zo een gevalletje worden vrees ik ergens. Hoeveel hype dat StuBru ook maar geprobeerd had te creëren rond The Strokes toen ten spijt. Als het hoogtepunt van die paar hits 15-20 jaar voor datum ligt... Niet gemakkelijk.
Kan zeker zo zijn. Maar denk wel dat je snel een heleboel mensen op de kar krijgt. Belangrijk is sowieso ook een goeie naam ervoor nog te programmeren. Zal ook wel gebeuren.

Ben in elk geval zeer blij met The xx en de spot die ze hebben gekregen.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: yannickd en Mr. Y
Kendrick verkocht laatste keer zijn sportpaleis niet uit. Dat was net 1 van de issues. Is afgetopt op 85% vol ongeveer.

Wel een waanzinnige tour en show.
Enkele slechte zitplaatsen mss, staankaarten waren snel weg. Was topshow.
En ondertussen verkoopt hij wel een Johan Cruijff Arena uit in 2025, dus de kans dat we die nu nog op Werchter zien, lijkt me misschien wel gepasseerd.

• Leuk
Waarderingen: musicislife en mattman
Denk ook wel dat er nog een sterke co head voor the xx gaat mogen aangekondigd worden om die dag uit te verkopen. Maar werchter kennende zal die wel komen

Kan zeker zo zijn. Maar denk wel dat je snel een heleboel mensen op de kar krijgt. Belangrijk is sowieso ook een goeie naam ervoor nog te programmeren. Zal ook wel gebeuren.

Tuurlijk heel mooie spot voor hun en blij dat Werchter terug deze spots geeft.
Die goeie naam hadden we ook gehoopt/verwacht voor The Strokes en dat was ook 'maar' Liam Gallagher.

• Haha
Waarderingen: koolket
Enkele slechte zitplaatsen mss, staankaarten waren snel weg. Was topshow.
En ondertussen verkoopt hij wel een Johan Cruijff Arena uit in 2025, dus de kans dat we die nu nog op Werchter zien, lijkt me misschien wel gepasseerd.
Was echt nog wel wat over. Wereld van verschil met Amsterdam waar die 2 Ziggo’s direct vol zaten.

Wel benieuwd naar welke naam dat zou kunnen zijn. Met wat tourt zie ik niet meteen wie logisch is voor die spot.

Hoeveel hype dat StuBru ook maar geprobeerd had te creëren rond The Strokes toen ten spijt.
Hun album kwam toen ook net wat te laat helaas. The New Abnormal verscheen net voor die pandemie begon, dus die kleine hype kwam net wat te laat. The Adults Are Talking is nog steeds hun populairste nummer.

Benieuwd naar eventueel nieuw werk.

TWOD is wel heel populair bij 30,40 en 50+ … hen vind ik de meest geschikte optie.
Ja, ik misschien ook wel.

Al sluit het net wat minder goed aan bij The xx. Muzikaal past daar een Lorde beter naast, maar die lijkt me minder groot. Goed, het is RW. Zou wel een mooie naam zijn voor erbij. Best een ‘lichte’ bovenkant, maar veel opties voor een mooie dag in de breedte. Avondje wegdromen dan.

Users who are viewing this thread