Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vermoed dat ik een van de weinige hier zal zijn die hier wel blij mee is. Veel fijne nummers en tot nu toe heb ik hun optredens op festivals altijd goed kunnen smaken.
Sommigen denken volgens mij te hard na bij de tekst bij die aankondigingen. Als ze nu aangekondigd worden zijn ze headliner, punt. Kan natuurlijk altijd iemand achter maar dat moet niet expliciet vermeld staan denk ik.
Er was natuurlijk nog geen beweging vanuit kamp Pearl Jam ofzo. Maar in november kan het nog van alles worden.
Dan wordt het dus mumford...
Ik kan het prima hebben hoor, maar dan is het nu nog steeds enkel The Cure met een mega-status i.m.o.
Gorillaz; zin in!
21pilots; moeten zich scherp kunnen laten zien
The XX; wel zin in.
Geen klappers bovenaan. Die donderdag zal ook echt nog wel gewicht bovenin nodig hebben.
En als daar KOL of TWOD bij gezet wordt zal ik dat wel prachtig vinden, maar voor veel misschien ook wat te braaf??
Wat was de rest van de leak ook alweer? Kan het even niet terug vinden.
Voor mij nu 3/5 namen die ik wil zien. Mumford opzich een prima naam. Eentje die er wel voor zorgt dat mijn vrouw weer mee wilt. Verder zal die dag in de breedte wel flink wat gewicht moeten krijgen.
Sommigen denken volgens mij te hard na bij de tekst bij die aankondigingen. Als ze nu aangekondigd worden zijn ze headliner, punt. Kan natuurlijk altijd iemand achter maar dat moet niet expliciet vermeld staan denk ik.
Ja ze zijn headliner. En ja, er is een kans dat er nog iets na Mumford staat. Die was er niet geweest als er in dit bericht had gestaan dat ze wel gaan afsluiten.