Rock Werchter 2026

Tsja

Er was natuurlijk nog geen beweging vanuit kamp Pearl Jam ofzo. Maar in november kan het nog van alles worden.

Dan wordt het dus mumford...
Ik kan het prima hebben hoor, maar dan is het nu nog steeds enkel The Cure met een mega-status i.m.o.
Gorillaz; zin in!
21pilots; moeten zich scherp kunnen laten zien
The XX; wel zin in.

Geen klappers bovenaan. Die donderdag zal ook echt nog wel gewicht bovenin nodig hebben.
En als daar KOL of TWOD bij gezet wordt zal ik dat wel prachtig vinden, maar voor veel misschien ook wat te braaf??

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: phil en Joslittel
Zoals te verwachten viel. Heb er zelf niet veel mee, maar een logische naam die veel tickets doet verschuiven. Prima boeking dus.

Nu nog Jack White als co op vrijdag en de headliners zijn compleet.

Er zullen mensen zijn die het leuk vinden.
Vooral jammer dat ik wederom alle headliners al een keer gezien heb.

Eerste naam van die leak ook
Wat was de rest van de leak ook alweer? Kan het even niet terug vinden.

Voor mij nu 3/5 namen die ik wil zien. Mumford opzich een prima naam. Eentje die er wel voor zorgt dat mijn vrouw weer mee wilt. Verder zal die dag in de breedte wel flink wat gewicht moeten krijgen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Zoals te verwachten viel. Heb er zelf niet veel mee, maar een logische naam die veel tickets doet verschuiven. Prima boeking dus.

Nu nog Jack White als co op vrijdag en de headliners zijn compleet.
Verschuiven mumford en zijn zonen echt genoeg kaarten om een dag uit te verkopen?

Sommigen denken volgens mij te hard na bij de tekst bij die aankondigingen. Als ze nu aangekondigd worden zijn ze headliner, punt. Kan natuurlijk altijd iemand achter maar dat moet niet expliciet vermeld staan denk ik.

Dat is ook niet wat Joss zegt toch?

Ja ze zijn headliner. En ja, er is een kans dat er nog iets na Mumford staat. Die was er niet geweest als er in dit bericht had gestaan dat ze wel gaan afsluiten.

• Leuk
Waarderingen: V.Axl, Joss en Timmetje
Allez laat de haat maar beginnen 😂 ik ga toch een lans breken en positief zijn! Sinds de marquee op Pukkelpop in 2010 toch een voorliefde voor deze band
Nog in die oude witte tenten en die rammelde bijna uit elkaar.

Maar wat ze brengen is nog steeds geen headliner materiaal (voor mij), ik heb over de jaren iets gemist wat dat rechtvaardigt.

Users who are viewing this thread