Rock Werchter 2026

Beetje grotendeels terzijde, niet? Anyways...voor full context: Tate McRae haar shows zijn enorm onderhevig aan dans en choreografie...wat betekent dat er constant een backing track loopt. Dat is geen nieuws, nagenoeg elke grote popshow met veel bewegende onderdelen heeft dat. Heeft die een foutje gemaakt? Ja. Maar..

Die zingt dus wel live over haar backtrack.
Ja heel bijzonder dit. Tienduizenden reacties op social media over een 'playbackende Tate McRae', maar het enige wat dit voorval bewijst is dat ze juist wél live zingt over de backingtrack heen.

Met alle respect, maar leg me eens uit hoe Live Nation de kwaliteit laat zakken door alle festivals in handen te hebben?

Dit is een opmerking die je enkel maar kan maken door een zeer gebrekkige kennis van zaken.
Kwaliteit dalen niet persee, maar de prijs laten stijgen dat wel.

Kwaliteit dalen niet persee, maar de prijs laten stijgen dat wel.
Denk dat Dour wel mooie illustratie is hoe hard de kosten stijgen van alles, en het moeilijk houdbaar is. Pukkelpop had die issue ook, haalden te weinig inkomsten uit hun omzet op de weide zelf.
Wat natuurlijk niet wegneemt dat het een kapitalistisch verhaal is. Winst willen ze graag maken, en hoe meer hoe liever.

Morgen en dan weer donderdag/vrijdag komende week zou me ook niet verrassen.
Dan was er nu wel al een post over The xx geweest met beelden van de vorige keer met hebben jullie er ook zo zin in de vorige keer was het geweldig. verwacht niks of die moet in de komende uren komen

• Leuk
Waarderingen: JP5
Rosalia - Sabrina als laatste 2 acts op de Main, ja tof, kom maar door!
Ik kan mij moeilijk inbeelden dat Rosalia met dit project naar Werchter zou komen.
Als ze dit goed wil brengen, zou ze toch moeten toeren met uitgebreid symfonisch orkest in de betere zalen - beetje vergelijkbaar met wat Sigur Ros gedaan heeft?

NOS and Werchter always share a headliner so presumably their Saturday one will also be Werchter’s Thursday (plus other fests I guess). Sort of indicates it will be a big act that wants to announce all in one go

Users who are viewing this thread