Rock Werchter 2026

Is er eigenlijk enige indicatie dat Sabrina Carpenter of Chapell Roan überhaupt naar Europa komen deze zomer?

The Offspring lijkt me nu eens totaal geen naam voor Werchter, eerder iets voor Lokerse Feesten ofzo.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Is er eigenlijk enige indicatie dat Sabrina Carpenter of Chapell Roan überhaupt naar Europa komen deze zomer?

The Offspring lijkt me nu eens totaal geen naam voor Werchter, eerder iets voor Lokerse Feesten ofzo.
Ik denk dat een naam als Offspring, Alter Bridge of Volbeat er wel staat, nu Volbeat afgevallen is zal een typische Graspop naam er wel staan. Beetje zoals While She Sleeps dit jaar of het jaar ervoor Parkway Drive.

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Ik denk dat een naam als Offspring, Alter Bridge of Volbeat er wel staat, nu Volbeat afgevallen is zal een typische Graspop naam er wel staan. Beetje zoals While She Sleeps dit jaar of het jaar ervoor Parkway Drive.
Volbeat gaat naar Graspop, Alter bridge zou welkom zijn maar die komen erg graag in Dessel dus die zullen ook die kant op gaan.

Voor die spot van WSS/PD zou ik m'n geld zetten op Knocked Loose of Architects. Al kan The Offspring er natuurlijk ook altijd staan, maar dan waarschijnlijk hoger op het affiche (al dan niet terecht).

• Leuk
Waarderingen: Wout_VS en jarne
Lorde daarnet aangekondigd als headliner voor UNALTROFESTIVAL in Milaan op 23 juli. Zegt dus nog altijd weinig of het RW of PKP zal worden.

Offspring is eigenlijk zo een typische naam die op wat elk mainstream festival in België kan staan: Werchter, pkp, Lokeren, Graspop, ...

Als je zoekt naar bands zoals while she sleeps en parkway drive kom je denk ik niet snel uit of the offspring of volbeat
Ik denk dat eerder aan Landmvrks, lijkt me een mooie optie voor RW komende zomer. Stonden dit jaar op Graspop en zijn rond RW weer aan het touren.
De afwisseling tussen grunts en franse hiphop triggert een aantal metalfans wel, wellicht wordt het beter ontvangen op een major
Voor die spot van WSS/PD zou ik m'n geld zetten op Knocked Loose of Architects. Al kan The Offspring er natuurlijk ook altijd staan, maar dan waarschijnlijk hoger op het affiche (al dan niet terecht).
ook twee prima opties inderdaad, al zie ik Knocked Loose niet zo werken op een major vooral vanwege het stemgeluid. toen ik zijn stem live hoorde van een afstandje op graspop ben ik hard weggerend in ieder geval, en dat als fan van het genre.

Architects lijkt me inderdaad ook een goede kanshebber, al zie ik die ook nog wel parklife doen

Zelfs Rock Zottegem. Maar zal wel Graspop worden.
Juist, hebben ze enkele jaren geleden ook gestaan. Maar heb het idee dat ze laatste jaren terug iets groter/populairder zijn geworden. Langs de andere kant lijken ze niet echt kieskeurig van hun positie op een affiche.

Offspring vind k wel hoor, kan zeker fijn moment worden. Maar denk dat ze eerder op ander festival zoals een suikerrock of zottegem headliner knn zijn

Verklaar u nader, waarom zou The Offspring geen naam zijn voor Rock Werchter?

Het is om van te lachen en te huilen tegelijkertijd 😂 addison Rae, een of ander grietje dat weeral populair is geworden op TikTok omdat pubers het er helemaal warm van krijgen zouden de mensen als sub zetten maar The Offspring is geen naam voor Rock Werchter 🧐 hahaha, ik denk dat ik een pintje moet drinken. Allemaal u schuld Rutger!

Het is om van te lachen en te huilen tegelijkertijd 😂 addison Rae, een of ander grietje dat weeral populair is geworden op TikTok omdat pubers het er helemaal warm van krijgen zouden de mensen als sub zetten maar The Offspring is geen naam voor Rock Werchter 🧐 hahaha, ik denk dat ik een pintje moet drinken. Allemaal u schuld Rutger!
Ik ben het er mee eens dat het gewoon een goede naam voor Werchter is maar kunnen we alsjeblieft niet weer over artiesten en TikTok hypes beginnen. 10 jaar geleden was het ook dat je bij sommige artiesten hoorde "Hey dit lied ken ik van Fifa", als TikTok jou opstap is naar bepaalde artiesten, is daar niets mis mee....

Ik ben het er mee eens dat het gewoon een goede naam voor Werchter is maar kunnen we alsjeblieft niet weer over artiesten en TikTok hypes beginnen. 10 jaar geleden was het ook dat je bij sommige artiesten hoorde "Hey dit lied ken ik van Fifa", als TikTok jou opstap is naar bepaalde artiesten, is daar niets mis mee....
Was de laatste keer 2016? Het voelt als vorig jaar, met hoe goed ik nog weet hoe teleurstellend The Offspring was, moiii.

Iets minder in het verleden blijven hangen zal goed doen. ;)

En mooi toch, dat jonge mensen nieuwe muziek leren kennen door social media?

• Leuk
Waarderingen: CalvinWeirFields
Iets minder in het verleden blijven hangen zal goed doen. ;)

En mooi toch, dat jonge mensen nieuwe muziek leren kennen door social media?
Denk is aan de vernieuwde populariteit van Radiohead, Elton John nog veel meer. Denk zelfs dat voor sommige artiesten het de reden is dat ze touren. Net zoals Stranger Things om maar een voorbeeld te geven, heeft gezorgd voor veel nieuwe Kate Bush en Metallica fans!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Offspring in 2024 op Pukkelpop gezien. Wat een sof. Veel standaard grapjes die ze elke show doen. Daardoor geen vaart in de show en veel hits gemist. Volgens mij kunnen ze gewoon een uur vol hits spelen, moeten ze dat wel doen. Dus voor mij liever geen Offspring.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y en Tinus101
Offspring in 2024 op Pukkelpop gezien. Wat een sof. Veel standaard grapjes die ze elke show doen. Daardoor geen vaart in de show en veel hits gemist. Volgens mij kunnen ze gewoon een uur vol hits spelen, moeten ze dat wel doen. Dus voor mij liever geen Offspring.
Ik heb me zeer geamuseerd eigenlijk, de cheesiness paste bij de muziek. Mogen zeker doorkomen

• Leuk
Waarderingen: iPopz_Butaye
Als ze nu 2 uur speeltijd hebben, zou ik het geen probleem vinden. Maar als je maar een uurtje hebt, houd dan de grapjes en mopjes kort en ga lekker muziek maken.

Users who are viewing this thread