Rock Werchter 2026

Zeker. Al was dat zonder het blokje verzoeknummers nog beter geweest.
Dat blokje verzoeknummers was eigenlijk na hun show. Of zo zag ik het toch. Eerst hun show van 2 uur met een mooi einde (Hope), daarna nog een beetje klooien en improviseren voor de lol.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Ik verwacht zelf niet dat ze aankomende zomer weer gaat touren.
Geen idee of ze daar iets over heeft gezegd. Voorlopig is Chappell nog tot in maart aan het touren (in Zuid-Amerika). Dit jaar heeft ze de hele periode tussen Primavera (7 juni) en Oyafestivalen (6 augustus) overgeslagen, dus er zijn nog genoeg festivals waar ze haar debuut kan maken.

Gorillaz heeft gewoon te veel gastartiesten waardoor ze hun eigen smoel een beetje verliezen. Vind zelf vrijwel ieder nummer zonder gastartiesten slechter dan hun eigen werk.
Hmm op die The Manifesto single laatst vond ik toch juist de beide gastbijdragen erg sterk, en Damon zelf wat minder. Maar wel eens dat ze ook zonder gast artiesten hele vette dingen maken, en dat niet elke gast artiest iets toevoegt. Maar als het werkt, werkt het vaak goed ook.

Dat blokje verzoeknummers was eigenlijk na hun show. Of zo zag ik het toch. Eerst hun show van 2 uur met een mooi einde (Hope), daarna nog een beetje klooien en improviseren voor de lol.

Ja is ook wel zo, het was onderdeel van hun Encore, ze sloten daarna nog af met 2 of 3 VW nummers. Maar het waren wmbt. net iets te veel requests, waar ze net wat te weinig mee konden. Risico van het vak, verder echt een briljante show.

HAIM is groter dan Vampire Weekend tegenwoordig. Populariteit gaat alsmaar in stijgende lijn oa. door heel goed onthaalde hoofdrol van Alana Haim in Licorice Pizza, samenwerkingen met oa. Taylor Swift en Bon Iver... Mochten ze komen dan zie ik ze net voor de sub op de mainstage spelen.

Vampire Weekend is een moeilijker verhaal, ik verschoot hoe weinig volk daar stond op Pukkelpop. Desondanks denk ik dat Barn-headliner of een gelijkaardige plek als ik Haim verwacht wel kan op Rock Werchter.
HAIM is nu op tour en die verkoopt niet goed. Heel veel tickets over en nog niks uitverkocht.

HAIM is nu op tour en die verkoopt niet goed. Heel veel tickets over en nog niks uitverkocht.

Tja, wat is niet goed?

Die zussen staan binnen een week in een 6tal venues in de Uk, waaronder de grote O2 en Co-op Live. Niet schokkend of verrassend dat ze dat niet uitverkopen maar volgens mij hebben ze echt een pak kaarten verkocht.

Sabrina Carpenter heeft een album met de naam short n sweet.
In het verhaal op instagram staan hints. De eerste vertaald: tweede keer op rock in rio lisbon.
Katy Perry heeft daar een keer vaker gestaan zover ik kan vinden, en ook redelijk overeen komt met de 2e hint: Emoji van bubbels, regenboog, vlinder en snoep, als ik iig denk aan Katy Perry

In het verhaal op instagram staan hints. De eerste vertaald: tweede keer op rock in rio lisbon.
Katy Perry heeft daar een keer vaker gestaan zover ik kan vinden, en ook redelijk overeen komt met de 2e hint: Emoji van bubbels, regenboog, vlinder en snoep, als ik iig denk aan Katy Perry
Dat klinkt aannemelijker met de andere hints er bij

It is Katy Perry - have the leaked photo for it too but it won’t load

Users who are viewing this thread