Rock Werchter 2026

Dinsdag maakt Pohoda Festival in Slowakije (9 tem 11 juli) ook zijn eerste headliner bekend. Wellicht wordt dit Gorillaz met zijn nieuw album Mountain.

Laatst bewerkt:
Twenty One Pilots op zaterdag 4 juli op Rock Werchter 2026

De ticketverkoop start op vrijdag 21 november

Werchter, 14 oktober 2025 - Twenty One Pilots komt terug naar Rock Werchter! Het Amerikaanse duo staat op zaterdag 4 juli op de Main Stage en brengt hun unieke mix van alternative rock, pop, hiphop en electronica. Shows van Twenty One Pilots kenmerken zich door rauwe emotie, intens contact met het publiek en een bovenal onvergetelijke performance!

==> er staat nergens dat ze afsluiten, dus het speculeren kan verder gaan!

• Haha
Waarderingen: jules1994
Categorie 'prima' voor mij. Vorige shows steeds wel met plezier gezien maar geen ticketseller voor mij

Twenty One Pilots op zaterdag 4 juli op Rock Werchter 2026

De ticketverkoop start op vrijdag 21 november

Werchter, 14 oktober 2025 - Twenty One Pilots komt terug naar Rock Werchter! Het Amerikaanse duo staat op zaterdag 4 juli op de Main Stage en brengt hun unieke mix van alternative rock, pop, hiphop en electronica. Shows van Twenty One Pilots kenmerken zich door rauwe emotie, intens contact met het publiek en een bovenal onvergetelijke performance!

==> er staat nergens dat ze afsluiten, dus het speculeren kan verder gaan!
Zal co head zijn wrs , zullen niet lager staan dan vorige keer

• Haha
Waarderingen: jules1994
Instagram:
rockwerchterfestival Happy to unveil another headliner for Rock Werchter 2026! Etwentyonepilots are coming back to the festivalpark! Catch them headlining the Main Stage on Saturday 4 July. It's going to be wild.
Previously announced for #RW26: The Cure. Tickets go on sale Friday 21 November at 10 AM. Pre-register now via rockwerchter.be #linkinbio minder

Headliner dus. Zou mij niet verbazen als het co-headliner is.

Will take the mainstage on saturday, dus idd geen headliner. Curieus wie ze er nog bij gaan zetten die dan wel afsluit.
Deze staat er ook, maar goed er wordt sowieso niet getwijfeld dat ze bij de twee hoogste namen staan. De vraag is of er nog een andere headliner bij komt of niet. Maar er kan sowieso nog even gespeculeerd worden.

Happy to unveil another headliner for Rock Werchter 2026! twenty one pilots are coming back to the festivalpark!
💥
Catch them headlining the Main Stage on Saturday 4 July. It’s going to be wild.

2 x no big surprise. Maar prima naam om te boeken.
Hopelijk een vibe als in de KlubC jaren terug. De vorige Main -passage ben ik gaan lopen na een tijdje, helaassss.

Ik vermoed dat er nog wel wat bij/na komt. Gorillaz een mooie combi misschien?? Beiden alleen niet groot genoeg voor een dag, maar samen een mooie combi lijkt me.

Instagram:
rockwerchterfestival Happy to unveil another headliner for Rock Werchter 2026! Etwentyonepilots are coming back to the festivalpark! Catch them headlining the Main Stage on Saturday 4 July. It's going to be wild.
Previously announced for #RW26: The Cure. Tickets go on sale Friday 21 November at 10 AM. Pre-register now via rockwerchter.be #linkinbio minder

Headliner dus. Zou mij niet verbazen als het co-headliner is.
We dachten dat van Maneskin ook.

• Verdrietig
Waarderingen: ChrisV

Users who are viewing this thread