Rock Werchter 2026

Lizzo pakte wel nooit de spots die Roan nu gepakt heeft. De 'hotness' van Lizzo zou ik eerder durven vergelijken met het boomen van Lola Young.
Even hierop terugkomend na het uitkomen van Lola Young haar nieuw album: waar ik haar muziek amper kon pruimen voorheen overtuigt dit album me wel wat van haar kunnen. Nog steeds niet helemaal mijn genre, maar dat is Chappell ook niet en Lizzo evenmin. Alleen vind ik wel dat je hoort dat de muziek van Chappell Ʃn Lola boven die van Lizzo staat qua kwaliteit (of niet?)

Rumour doing the rounds that Oasis have signed a 100m Live Nation deal to do a bunch of their festivals next year
Is Oasis net zo groot in Europa als in the UK?? Als we die vraag met ja beantwoorden dan hebben ze toch niks te zoeken op de festivals. Die kunnen veel meer verdienen met eigen concerten...

• Leuk
Waarderingen: koolket
Is Oasis net zo groot in Europa als in the UK?? Als we die vraag met ja beantwoorden dan hebben ze toch niks te zoeken op de festivals. Die kunnen veel meer verdienen met eigen concerten...
In de UK toch net iets groter, die zijn daar echt nationaal erfgoed.

Misschien willen ze 't eerst eens testen met festivals. Als hun dag vrijwel overal op een paar uur uitverkoopt, dan kunnen ze 't misschien het jaar erna eens op eigen kracht proberen.

• Haha
Waarderingen: koolket en planettelex

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread