Rock Werchter 2026

Om 17h vandaag startte de ticketverkoop Rock en Seine voor de afsluitdag met The Cure. Tien na vijf was ik nummer 9.369 in de wachtrij en tien minuten later had ik inzage in de tickets. De tweedaagse tickets (zaterdag en zondag) waren volledig uitverkocht. Wel nog drie of vierdaagse tickets te krijgen net als dagtickets aan 84 Euro.
Op RW zou the Cure wel goed verkopen maar mi hebben ze nog een populaire meer jonge band nodig als subheadliner voor the Cure.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
ja dit was de band die me kon overtuigen om in 26 wel te gaan
jezus is dit echt effe balen

De band is er vrij duidelijk in geweest dat ze liever geen 2 dagen achter elkaar spelen. Drie dagen achter elkaar kan je wel vergeten ja.

Jammer, dacht dat dit toch de eerste band was die me naar RW zou trekken. In ieder geval blij met mijn belachelijk dure dusseldorf ticket nu
Laatste keer was 2015... 3 nights in a row
Ja Das rip werchter

Laatste keer was 2015... 3 nights in a row
Ja Das rip werchter
Dit is na Radiohead dus al de tweede band die gewoon weigert om naar de Benelux te komen. Zijn we te duur geworden voor bands? De inflatie is hier in elk geval in Nederland natuurlijk al jaren een van de hoogste zo niet de hoogste van de gehele EU.

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Dit is na Radiohead dus al de tweede band die gewoon weigert om naar de Benelux te komen. Zijn we te duur geworden voor bands? De inflatie is hier in elk geval in Nederland natuurlijk al jaren een van de hoogste zo niet de hoogste van de gehele EU.
Eerder in geval van soad gewoon de faciliteiten niet, met dank aan burgerprotest en onbekwame politici. Dringend tijd voor een voetbalstadion van minstens 40.000 zitplaatsen.

Erg jammer, maar gelukkig uit voorzorg tickets voor Düsseldorf gehaald, en nu blijkt dat we daar goed gegokt hebben. Dure weekjes zo, Radiohead, System of a Down en dan moet Oasis + RW zelf ook nog.. bankrekening is dood, haha. Maar wat wordt het nu dan wél? Toch de Foo's dan maar?

The Cure
Mumford and Sons
Sarina Carpenter
21 Pilots
The XX
Moby
Foo Fighters
Billy Eilish

Is het zeker dat Radiohead volgend jaar niet verder tourt?

En Metallica ook niet te vergeten, het valt wel op inderdaad.

Zelf ook blij met het SOAD ticket voor Düsseldorf nu. Duur, ja, maar je krijgt er wel QOTSA bij. Avenged Sevenfold kreeg in de US 1,5u speeltijd van SOAD. Dan spreken we toch van 2 volwaardige optredens voor dat geld. Wat je ook wel zou mogen verwachten uiteraard.

Erg jammer, maar gelukkig uit voorzorg tickets voor Düsseldorf gehaald, en nu blijkt dat we daar goed gegokt hebben. Dure weekjes zo, Radiohead, System of a Down en dan moet Oasis + RW zelf ook nog.. bankrekening is dood, haha. Maar wat wordt het nu dan wél? Toch de Foo's dan maar?

The Cure
Mumford and Sons
Sarina Carpenter
21 Pilots
The XX
Moby
Foo Fighters
Billy Eilish
Benson Boone, Lorde, Gorillaz, Florence and the Machine en Nick Cave kan je eraan toevoegen als 'grote' namen.

The Cure, Mumford and Sons, 21 Pilots, The XX, Benson Boone, Gorillaz, Nick Cave en Florence and the Machine lijken me het meest waarschijnlijk op dit moment. .

Na de extra datum voor Londen was al duidelijk dat er nog niets zeker was. Blijven nog veel kanshebbers over natuurlijk! Als ze geen festivals doen, dan sta je met je rug tegen de muur.

Benieuwd!

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Dat rechtvaardigt - tenminste voor mij persoonlijk - nog steeds geen ticketprijzen van 350+ euro voor een zitplaats. Maar dat ligt vast aan mezelf. 😉
Akkoord, dat is voor mij ook veel te duur. Ik heb de 300+ tickets ook nergens gezien. Mijn tickets kost €148. Nog steeds stevig, maar voor beide bands apart zou ik ook wel eens €75 betalen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan
Oei, wel verrast hierdoor. Maar nu wel extra blij met m'n tickets voor Düsseldorf! Gelijk een weekendje van maken en op zaterdag de barstreet onveilig maken.

Ook geen Qotsa dus op RW
Haha, had ik nog last minute toegevoegd aan m'n voor-spel ipv Sabrina Carpenter. Je kunt er dus donder op zeggen dat laatst genoemde er gaat staan😂

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Users who are viewing this thread