Rock Werchter 2026

QOTSA kán, maar dan doen ze b2b drie jaar achter elkaar PKP/RW. Is dat niet wat te veel van het goeie? Kan hé. Maar, ja. Mumford, is dat niet eerder wat voor PKP?
Ivm Qotsa: niet helemaal waar.
RW23
PKP25
RW26?

PKP24 stonden ze idd wel geprogrammeerd.
Lijkt me vooral veel te zijn met dezelfde tour, zonder nieuwe muziek. Want met diezelfde tour ook nog Sportpaleis aangedaan...

Ivm Qotsa: niet helemaal waar.
RW23
PKP25
RW26?

PKP24 stonden ze idd wel geprogrammeerd.
Lijkt me vooral veel te zijn met dezelfde tour, zonder nieuwe muziek. Want met diezelfde tour ook nog Sportpaleis aangedaan...
wie zegt dat het hetzelfde gaat zijn nu ze die accoustic tour doen?
misschien krijgen we iets helemaal anders hierna

Ik ben wel fan van Sabrina Carpenter en zou ze graag eens live zien, maar ik zie ze toch ook niet passen op Rock Werchter, in tegenstelling tot een Olivia Rodrigo of Chappell Roan.

Nou, heb vandaag een zwikje tickets kunnen regelen voor SOAD en QOTSA in Dusseldörf, nu is het hopen dat ze de week ervoor ook in Werchter staan. Zou wel perfect passen!

Charlotte De Witte die op zes februari een grote rave party houdt in Flanders Expo (tot 23 duizend mogelijke aanwezigen).
Zou een leuke afsluiter kunnen zijn voor RW.

• Leuk
Waarderingen: Kachelle
Carpenter zie
Jamiroquai is aangekondigd voor 2 juli op arena in Nimes, 4 juli in italie en 7 juli in Luxemburg. Ik zie hem niet op RW verschijnen.
Zou 6 juli dan nog prima passen toch? 7 juli Luxemburg is lekker dichtbij. Kan zelfs in hetzelfde hotel blijven.

• Leuk
Waarderingen: Cel

Users who are viewing this thread