Rock Werchter 2026

De laatste 2 dagen zijn aangebroken om nummers toe te voegen aan de lijst!
4 april 23:59u stoppen de inzendingen en vul ik zelf de overige spots in.

Mocht je dus nog leuke nummers hebt, stuur ze in onderstaand topic in en dan verwerk ik ze z.s.m!

• Leuk
Waarderingen: StraightStory en phil
Altijd Moby voor mij. Geen flauw idee wanneer we die nog is gaan kunnen zien in België. Terwijl ik bij Ethel niet het idee heb dat daar veel jaren zullen tussen zitten. En bijkomstig denk ik dat de KluB C al aardig vol zal zitten, je kan wel buiten staan maar de soundbleed met Moby zal wel aanwezig zijn. Of het is het slot van Byrne missen en we weten allemaal dat dat niet zal gebeuren 😂
Persoonlijke mening natuurlijk, maar ik heb Ethel Cain gezien op Pukkelpop een paar jaar geleden, en vond daar nu niet meteen veel bijzonders aan. Voor mij niet echt muziek die je per se live moet zien, laat staan op een festival bij 30 graden. Heeft op plaat natuurlijk intussen stappen gezet, dus ben benieuwd hoe ze live gegroeid is, maar dan richt ik mijn blik eerder op de agenda's van de concertzalen. De muziek zal daar veel beter tot zijn recht komen.

Altijd Moby voor mij. Geen flauw idee wanneer we die nog is gaan kunnen zien in België. Terwijl ik bij Ethel niet het idee heb dat daar veel jaren zullen tussen zitten. En bijkomstig denk ik dat de KluB C al aardig vol zal zitten, je kan wel buiten staan maar de soundbleed met Moby zal wel aanwezig zijn. Of het is het slot van Byrne missen en we weten allemaal dat dat niet zal gebeuren 😂
Geen kans toch dat de Klub C voor Ethel Cain vol staat als Moby tegelijk op de Mainstage speelt. Ik verwacht max. een halfvolle tent.

Gewoon de prijzen? Nog altijd een pak duurder dan bij zelfstandigen die werken voor hun broodwinning.
is gewoon de prijs... als je uitgaat in Brussel, Gent, Brugge... dan betaal je vaak 3,5/4 euro voor een pintje. Ik vind dat de prijs eigenlijk al bij al meevalt in voorverkoop. konden ook meer gestegen zijn...

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan
is gewoon de prijs... als je uitgaat in Brussel, Gent, Brugge... dan betaal je vaak 3,5/4 euro voor een pintje. Ik vind dat de prijs eigenlijk al bij al meevalt in voorverkoop. konden ook meer gestegen zijn...
In VVK nog altijd duurder dan op de Oude Markt in Leuven. En bedenk je dan dat die prijzen ook gelden voor een schamel flesje frisdrank of water, dat verschil is nog groter.

Gelukkig viel de inkomstenbelasting mee, of ja ik heb eigenlijk weer teveel betaald. Als die teruggave nog voor RW komt is het voor mijn gevoel gratis :ROFLMAO:
Om de beurt weer een Pitcher halen en vooral genieten van de heerlijke muziek. Hoppaaaa

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Guys, we figured out a long time ago that the Aperol Spritz is the best value-for-money combo, right? With a craft beer at the local bar as the second best.
how much was Aperol last year? Can’t remember, not that it matters I suppose as I’ll still end up buying it whatever the price

Laatst bewerkt:
Missing my point
Point staat er boven. Water is altijd gratis te verkrijgen aan de drinkwater punten. Maar jij mist volledig het punt dat ze wel degelijk dit bedrag vragen voor een flesje water. En mensen kopen het dus wat daar niet aan klopt is me een raadsel.

• Haha
Waarderingen: Piranha43

Users who are viewing this thread