Rock Werchter 2026

De strategie lijkt dit jaar te zijn om in verschillende aankondigingen niets los te laten over de plek op de line up. The Prodigy kan dus nog op allerlei plekken terecht komen, Barnhead lijkt het meest waarschijnlijk.

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Zou wel passen in de lijn van de vele danceheadliners in de tenten, de laatste jaren…

Prodigy in the Barn zou prachtig zijn, maar dan gaan er toch echt ongelukken gebeuren en moet je een uur vantevoren binnen zijn?

Hele vette boeking, denk dat dit ook wel een beetje is om traditionele gitaarliefhebbers tegemoet te komen?

• Leuk
Waarderingen: Wout_VS en Joslittel
Put this in the Barn and I think you'd have a really cool booking against Mumford. Even with this lineup.

Let's hope it didn't come at Lorde's expense...
That’s the problem though, it won’t be up against Mumfords, it would be up against Lorde as Barn heads clash with the subs on the main stage

Dit gaat gewoon prima werken! Vergane glorie? misschien, maar ik denk dat er genoeg op het veld zijn die het prima vinden om die donderdag stampend af te sluiten (in the Barn?????, lijkt me wel mogelijk, dan houden we nog een paar hoge Main spots vrij)

Natuurlijk kneiterhard, maar hierna vooral wat tekort aan een paar hoge rock-acts nog.

Al speciaal dat deze een aparte aankondiging krijgt.

Lijkt er wel op dat er dan meer aankondigingen zitten aan te komen, ook al omdat deze woensdag (zeker na de aankondiging van gisteren) behoorlijk afwijkt van wat we gewend zijn.

Morgen en vrijdag nog een vrijdagnaam + een pakketje, gok ik.

Laatst bewerkt:
Die had ik niet verwacht, voelde zonder Keith als een beetje vergane glorie namelijk. Barn head of na M&Sons?
Ik val in herhaling, dus even citeren uit eigen werk:
Je moet voor de aardigheid eens opzoeken op welke hits van The Prodigy Keith Flint daadwerkelijk te horen is. Op de albums 'Experience' and 'Music for the Jilted Generation' geen enkele keer. Op 'The Fat of the Land' welgeteld vier keer, tijdens 'Breathe', 'Firestarter', 'Serial Thrilla' en 'Fuel My Fire'. Zijn rol in bepaalde videoclips was uiteraard iconisch, maar zijn rol in hun muziek was zeer beperkt.

Users who are viewing this thread