Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nog wat namen die niet op graspop staan maar wel net zijn aangekondigd voor Rock Am Ring en passen bij werchter: Basement, the Hives, the story so far, high vis,…
Nog wat namen die niet op graspop staan maar wel net zijn aangekondigd voor Rock Am Ring en passen bij werchter: Basement, the Hives, the story so far, high vis,…
Ik zou ze graag eens zien! Al zijn volgens mij de "recensies hier op jet forum" niet mals over de vorige live keren als voorprogramma van Volbeat geloof ik.
Ik zou ze graag eens zien! Al zijn volgens mij de "recensies hier op jet forum" niet mals over de vorige live keren als voorprogramma van Volbeat geloof ik.
Nou niet mee eens eigenlijk. Eerlijk gezegd vond ik Bush een fijnere show geven dan Volbeat (alleen volgende keer wel graag Comedown en Glycerine) spelen.
Nou niet mee eens eigenlijk. Eerlijk gezegd vond ik Bush een fijnere show geven dan Volbeat (alleen volgende keer wel graag Comedown en Glycerine) spelen.
Lijkt me typisch geval van een band die op het vasteland nog weinig voorstelt, maar binnen de UK nog echt huge is. Was vorig jaar mogelijks de naam die meest voorkwam in de Glasto-lijstjes met beste optredens. Speelden daar ook gewoon als headliner Other Stage.