Rock Werchter 2025

Wat een leuke show van Girl In Red zeg. Zalige, aanstekelijke persoonlijkheid ook, die Marie. Heerlijk, en zoveel beter dan op Pukkelpop 2 jaar geleden. Verrassing van het weekend tot nu toe. (En wat een verschil met dat zouteloze Weezer het slot daarvoor.)

Wat een leuke show van Girl In Red zeg. Zalige, aanstekelijke persoonlijkheid ook, die Marie. Heerlijk, en zoveel beter dan op Pukkelpop 2 jaar geleden. Verrassing van het weekend tot nu toe. (En wat een verschil met dat zouteloze Weezer het slot daarvoor.)
Na Warhaus hier ook laatste 25min gezien en wat een verschil met pinkpop. En hier credo ook aan publiek vandaag. Op pinkpop was er geen match tussen haar en the north stage. En hier werkte het echt wel op nog een grotere stage.

Zie alle comments op voorgaande pagina's.
Ongeïnteresseerde mensen zijn duidelijk een probleem voor de geïnteresseerden aangezien zo wat iedereen van dit forum er last van had gisteren 🙃
Vind t vooral hun probleem als ze graag 300 euro betalen om dan een halve dag op hun gsm te tokkelen .

Vond Weezer top. Sfeer zat er goed in waar ik stond, 1 vd betere voor mij vandaag

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Girl in Red was genieten. Leuke interactie met publiek. Nu even slope, goei sfeertje.

Daarna pendelen tussen Simple Minds, Underworld en Green Day!

Arsenal was een volksfeest. Het moet idd ook wek gezegd worden dat de beleving van het publiek vandaag een pak beter is, al begeef ik me nu pas voor de eerste keer naar de main vandaag.

• Leuk
Waarderingen: aub meer concerten
Dag 1:
1. Fontaines DC
2. Corella
3. Iggy Pop

Teleurstellend Linkin Park. Vandaag was Dikke goed, voor de rest weinig dat ik zal onthouden so far.

Die weer apps zijn toch ook onnozel. De ene zegt dat het zondag droog blijft, de andere lichte buien en nog een andere dat het gaat gieten.

Zo kan ik ook stuff voorspellen.

Dus: Het ga bewolkt zijn..beetje regenen in de ochtend en lichte motregen rond 15u.

Simple minds klinkt wel goed op stream
Beetje jammer dat ze morgen niet voor Sam Fender geprogrammeerd stonden, zou nog een leuke double bill zijn, oud vs jong :). En dan had ik ze ook gezien, ipv nu naar een stream te kijken.

Altijd een zwak gehad voor The Simple Minds, hebben gewoon een groot aantal goeie songs bij elkaar geschreven in hun carriere.

Dat verkeersinfarct tussen Arsenal en Warhaus was echt dramatisch zeg. Ik heb toch lichte schrik voor zondag met die regen.... En de zwakke main
:'). Zondag was na donderdag de 2e dag die uitverkocht was met de aankondiging van Olivia Rodrigo en Noah Kahan. "Zwakke main".

Haha zwakke main zegt 'ie. Ja als je niet van pop houdt misschien. Daggasten staan gewoon in de poncho aan main gekluisterd.

• Leuk
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread