Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat een leuke show van Girl In Red zeg. Zalige, aanstekelijke persoonlijkheid ook, die Marie. Heerlijk, en zoveel beter dan op Pukkelpop 2 jaar geleden. Verrassing van het weekend tot nu toe. (En wat een verschil met dat zouteloze Weezer het slot daarvoor.)
Wat een leuke show van Girl In Red zeg. Zalige, aanstekelijke persoonlijkheid ook, die Marie. Heerlijk, en zoveel beter dan op Pukkelpop 2 jaar geleden. Verrassing van het weekend tot nu toe. (En wat een verschil met dat zouteloze Weezer het slot daarvoor.)
Na Warhaus hier ook laatste 25min gezien en wat een verschil met pinkpop. En hier credo ook aan publiek vandaag. Op pinkpop was er geen match tussen haar en the north stage. En hier werkte het echt wel op nog een grotere stage.
Zie alle comments op voorgaande pagina's.
Ongeïnteresseerde mensen zijn duidelijk een probleem voor de geïnteresseerden aangezien zo wat iedereen van dit forum er last van had gisteren
Arsenal was een volksfeest. Het moet idd ook wek gezegd worden dat de beleving van het publiek vandaag een pak beter is, al begeef ik me nu pas voor de eerste keer naar de main vandaag.
Beetje jammer dat ze morgen niet voor Sam Fender geprogrammeerd stonden, zou nog een leuke double bill zijn, oud vs jong . En dan had ik ze ook gezien, ipv nu naar een stream te kijken.
Altijd een zwak gehad voor The Simple Minds, hebben gewoon een groot aantal goeie songs bij elkaar geschreven in hun carriere.