Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Was mij niet opgevallen eigenlijk vanuit achteraan midden. Wel steengoede zangeres hoor. Klinkt beetje als Adele.
Helaas naar buiten gegaan, kon me niet meer concentreren op de muziek nadat iemand naast mij iets wat een epileptische aanval kreeg.. lag daar 5 minuten schokkend buiten bewustzijn op de grond
Rode kruisjes, het blijft toch jammer dat je niet vrij bent om te kiezen wat je wilt zien. De oplossing weet ik ook niet, maar het doet toch altijd wat af van de beleving.
Eerst bang zijn om een cancel van Wunderhorse om ziekte, nu om gitaren
Jacob en Harry hebben op Main Square vandaag beide hun gitaren kapot geslagen tijdens July. Jacob ook nog z’n shirt en hoofd kapot. Ze waren tijdens de tour al steeds elke show meer aan het ragen en gok dat we hier een extra hoogtepunt gaan zien zondag.
Geluidsmix was bij de bandnummers voor mij (20 meter van het podium) ook niet ideaal. Gelukkig klonken de ballads als een klok. Wat een stem heeft Celeste. Isn't it strange...
Ik heb me prima vermaakt gisteren. 1x wel een flinke vechtpartij direct achter me bij Linkin park , triest. Ze zoeken het maar uit dan ook. Waar kan men toch ruzie over maken? Op de tenen staan? Een duwtje?
Ik denk dat veel frustratie ook komt door de drukte. Het is wel echt V O L
Neemt niet weg dat mensen zich gewoon kunnen gedragen.
Trouwens. Dit beeld nu van een uitpuilende Barn en KlubC; bereid je maar voor op zondag. Ik denk echt dat er veeeeeeel naar de tenten uitgeweken wordt. Niet om de main-programmatie allemaal te kleineren; maarrrrrr als het geen zwaargewicht is op de Main verzuchten de tenten of the slope zich direct