Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Donderdag en vrijdag gaat hem toch niet worden gezien het drukke schema, maar misschien op za/zo wel een kijkje nemen. Iemand nog tips wat op die dagen leuk kan zijn (behalve 50yrs suprise show)? Ken verder alleen Mandy & Mark with a K. En La Fuente een soort van, maar die wil ik liever niet kennen.
Donderdag en vrijdag gaat hem toch niet worden gezien het drukke schema, maar misschien op za/zo wel een kijkje nemen. Iemand nog tips wat op die dagen leuk kan zijn (behalve 50yrs suprise show)? Ken verder alleen Mandy & Mark with a K. En La Fuente een soort van, maar die wil ik liever niet kennen.
Nou ja, Rock Werchter is er wel mee begonnen. Gelukkig is het komende zaterdag om een uur of 5 duidelijk wie toch die mysterieuze 'Hello Tempest Road' is. Dan kan RW het ook niet meer geheim houden.
Nou ja, Rock Werchter is er wel mee begonnen. Gelukkig is het komende zaterdag om een uur of 5 duidelijk wie toch die mysterieuze 'Hello Tempest Road' is. Dan kan RW het ook niet meer geheim houden.
Enkel een anagram in de timetable zetten heb ik geen probleem mee. Maar Pinkpop plaatst om de haverklap wel iets over Tom Odell op hun socials. Daarmee dat ik zeg dat Pinkpop het aan het uitmelken is.
Zondag even heerlijk naar La Fuente, heb hem een paar keer gesproken aangezien hij een paar keer op ons lokale dorpsfeest is geweest en het is echt een hele aardige en vooral grappige gast. Aangezien mevrouw Noah Kahan wil zien was Rüfus du Söl toch al niet gelukt dan maar dat.