Rock Werchter 2025

My bad! Goede zaak wel. Al kon ik gewoon parkingticket The Hive kopen zonder dat men wist of ik combi had of niet. Wil dat dan zeggen dat ze festivalticket ook gaan controleren op parking, lijkt me vreemd?
Ter info: heb ter dubbelcheck ook even Live Nation gemaild en je hebt inderdaad een combi parking ticket nodig om woensdag te arriveren.

Of je dan ook een combi festival ticket nodig heb om woensdag te arriveren heb ik nu gevraagd. Lijkt mij een rare zaak als dat zo is

Laatst bewerkt:
enkel nog de zaterdag te koop
die zal ook nog wel weg geraken hoor =)
dus doen ze weer goed daar

My bad! Goede zaak wel. Al kon ik gewoon parkingticket The Hive kopen zonder dat men wist of ik combi had of niet. Wil dat dan zeggen dat ze festivalticket ook gaan controleren op parking, lijkt me vreemd?
Het is vooral ook dat je het juiste parkeerticket moet selecteren.

Straf dat de combi's toch al erdoor zijn. Vooral omdat Donderdag en vrijdag in vergelijk met het weekend ver uit elkaar liggen qua genre
Dagtickets voor donderdag en vrijdag verschilt dan ook niet zoveel van prijs met een combiticket.

Is ook mijn plan, zo kan ik zaterdag wat verkennen en hangen en hangen in de Apero.
Zondag goed inpilsen, wat gek doen op Pommelien Thijs en dan gaan feesten.

Dagtickets voor donderdag en vrijdag verschilt dan ook niet zoveel van prijs met een combiticket.

Is ook mijn plan, zo kan ik zaterdag wat verkennen en hangen en hangen in de Apero.
Zondag goed inpilsen, wat gek doen op Pommelien Thijs en dan gaan feesten.
Zal ongeveer hetzelfde zijn voor mij, maar dan achter pommelien en forster the people.

Al? Lijkt me vergelijkbaar met vorig jaar, niet? Ik had eigenlijk gedacht dat het wel wat sneller zou gaan met die combi's, eerder maart/april dan zo kort voor het festival.
Minder "echte" werchter namen en meer naar de jeugd gericht. Jeugd heeft minder geld en kan dus niet ineens 300 euro ophoesten soms. Ken heel veel mensen die nu 2 dagen doen en dan naar huis gaan, maar ook veel waar het hun eerste werchter gaat zijn

Vanaf Linkin Park kwam ging ik er sowieso al bij zijn dus voor mij geen probleem, kan sam fender en olivia ook wel luchten. Het is tenminste geen Charli XX of Sabrina Carpenter dat er staat

Minder "echte" werchter namen en meer naar de jeugd gericht. Jeugd heeft minder geld en kan dus niet ineens 300 euro ophoesten soms. Ken heel veel mensen die nu 2 dagen doen en dan naar huis gaan, maar ook veel waar het hun eerste werchter gaat zijn

Vanaf Linkin Park kwam ging ik er sowieso al bij zijn dus voor mij geen probleem, kan sam fender en olivia ook wel luchten. Het is tenminste geen Charli XX of Sabrina Carpenter dat er staat
Volgend jaar dan maar 🤪

Niks, het was gewoon een mopje. Ik verwacht wel een tour van Carpenter, maar denk dat die recht naar de stadions gaat. Evt losse show of boutique.
Ik dacht dit gisteren ook dat Sabrina waarschijnlijk volgend jaar op werchter staat, dit jaar heeft ze lotto arena gespeeld. In augustus komt een nieuw album uit dus waarschijnlijk een tour in 2026 met een mooie stop in Werchter.

Over 3 weekjes ben ik met mijn zoon op Werchter. Vroeger met mijn maten, 2 jaar geleden met mijn oudste zoon, vorig jaar met mijn oudste 2 zoons en nu met mijn jongste (14). Wordt een familiedingetje.

De muziek is inderdaad wel wat poppy geworden, maar ik vermaak me elk jaar weer. Ook de nieuwere artiesten weten me toch vaak te verbazen. Dit jaar kijk ik uit naar:
- Linkin Park
- Fontaines
- Wet Leg
- Lola Young
- Warhaus
- Blanco White
- Rüfüis du Sol

eva

Het is de afgelopen jaren nog wel eens gebeurd dat we op zondagavond naar huis zijn gereden net voor het einde van het festival, maar voor mij is 2-many-dj's toch ook wel jeugdsentiment en wil ik dat laatste nachtje blijven.

Heb er gewoon wéér zin in.

Over 3 weekjes ben ik met mijn zoon op Werchter. Vroeger met mijn maten, 2 jaar geleden met mijn oudste zoon, vorig jaar met mijn oudste 2 zoons en nu met mijn jongste (14). Wordt een familiedingetje.

De muziek is inderdaad wel wat poppy geworden, maar ik vermaak me elk jaar weer. Ook de nieuwere artiesten weten me toch vaak te verbazen. Dit jaar kijk ik uit naar:
- Linkin Park
- Fontaines
- Wet Leg
- Lola Young
- Warhaus
- Blanco White
- Rüfüis du Sol

eva

Het is de afgelopen jaren nog wel eens gebeurd dat we op zondagavond naar huis zijn gereden net voor het einde van het festival, maar voor mij is 2-many-dj's toch ook wel jeugdsentiment en wil ik dat laatste nachtje blijven.

Heb er gewoon wéér zin in.
Ik ben van plan om dit jaar op zondag te vertrekken, is dit te doen?

Users who are viewing this thread