Rock Werchter 2025

Dat is het enigste wat we niet in de hand hebben, het weer…te heet zoals in 2019 is ook niet alles, maar veel regen is ook balen.
Je kunt eigenlijk pas iets zien in die week naar donderdag toe…eerder kan alles nog veranderen. 🤞🏻🤞🏻
Dat was nog “vrij koel” in vergelijking met 2010 (?). Toen tikte het de 40 C aan.

• Leuk
Waarderingen: Islaaa
Ik heb nog een ticket over voor The Hive My Space 8m² (2 personen). Nadat wat vrienden laat waren en dan maar 16m² gekocht hebben. Iemand idee of je dit kan verkopen op Ticketswap nadat de kampingtickets zijn gereleased?

Heb hem in de Afas nog gezien, daar was hij ook steengoed, hij is in topvorm en super bij stem. Ik heb er ook alle vertrouwen in. Vraag me wel echt af waarom mensen naar concert gaan en dan echt alleen maar staan te filmen😵‍💫…(in dit geval zit te filmen😉)

Ik weet dat sommige fans naar meerdere shows per tour gaan, en dan 1 bezoek bijvoorbeeld compleet filmen met een kleine 4K fotocamera.
En dan vinden ze het leuk om te delen met andere fans op yt.

Ik weet dat sommige fans naar meerdere shows per tour gaan, en dan 1 bezoek bijvoorbeeld compleet filmen met een kleine 4K fotocamera.
En dan heb je zo'n afgrijselijk overstuurd geluid en en trillend beeld.
Hoog tijd dat er terug wat meer releases komen op blu-ray.
Maar ja, dat is dan niet jouw pov en minder authentiek zeker?

Laten we zeggen dat ik er dubbel in sta. Ik snap het vanuit het perspectief als concertganger niet, ik ga liever op in het concert. Ik vind het dan wel weer fijn wanneer ik een artiest niet ken en me wil influisteren hoe ze live zijn.

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico

Ja, geen idee. Vroeger maakte ik wel eens een filmpje met mijn telefoon, maar daar ben ik mee gestopt nadat ik merkte dat ik er toch niet meer naar keek haha. Bij het staan op de vloer zou ik het sws nooit doen, want dan zit je anderen toch in de weg. In die zin zou ik het eerder nog eens doen als ik een goede zitplek heb.

Laten we zeggen dat ik er dubbel in sta. Ik snap het vanuit het perspectief als concertganger niet, ik ga liever op in het concert. Ik vind het dan wel weer fijn wanneer ik een artiest niet ken en me wil influisteren hoe ze live zijn.

Ik vind het soms inderdaad precies om die reden leuk om naar te kijken.

Of meer inzetten op livestreams zoals bij de meeste grote festivals. Ik vind het ook een grote meerwaarde bij de AB dat er regelmatig een livestream/ opname voorzien wordt.

De Tijdloze​

Volgende week vrijdag vieren we de 50ste verjaardag van Rock Werchter. We draaien de hele dag alleen maar artiesten die de voorbije 50 jaar op het festival schitterden.
👉
Wat is jouw beste herinnering aan Rock Werchter? Laat het weten via vrtmx.be/DeTijdloze en maak kans op gratis tickets voor 50ste editie van Rock Werchter.
🙌

Bekijk bijlage 14459
donderdag op de radio komen

ben benieuwd, het ding is ik kan nooit radio luisteren tijdens de kantooruren.
dus geen idee waarvoor ik op de radio moet komen.

Waarschijnlijk om je beste herinnering aan RW te vertellen (ik neem aan dat je je daarvoor hebt opgegeven)? En om gratis tickets te scoren!?

Waarschijnlijk om je beste herinnering aan RW te vertellen (ik neem aan dat je je daarvoor hebt opgegeven)? En om gratis tickets te scoren!?
ja dat eerste sowieso, maar of daar iets aan hangt zal ik donderdag dan wel horen zeker :)

Hey, ik ook! Vrijdag dan. Ben benieuwd of er idd ook een ticket aan vasthangt.

Hoi allen, een vriend van mij kan toch niet mee, dus nu hebben we een kaartje over (combi). Nu is er op Ticketmaster een resale knop, maar die doet het (nog?) niet. En er is de optie van ticketswap, maar de combikaarten zijn niet uitverkocht, dus waarom zou iemand daar een kaartje kopen ipv nieuw via Ticketmaster?
Heeft er iemand advies? Hoe kom ik van dit kaartje af?

Hoi allen, een vriend van mij kan toch niet mee, dus nu hebben we een kaartje over (combi). Nu is er op Ticketmaster een resale knop, maar die doet het (nog?) niet. En er is de optie van ticketswap, maar de combikaarten zijn niet uitverkocht, dus waarom zou iemand daar een kaartje kopen ipv nieuw via Ticketmaster?
zolang niet uitverkocht wordt het lastig om geen verlies te draaien op 1 kaartje

Als we de socials van RW mogen geloven, zijn de combi’s zo goed als uitverkocht. Als je daar nog even op wacht, zul je ‘m via ticketswap wel rap kwijt raken, verwacht ik.

• Leuk
Waarderingen: NoLifeIzegem
Dus na de Pinkpop bevestiging van Tom Odell met dezelfde anagram kunnen we hem hier nu ook wel 100% zeker noteren.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y

Users who are viewing this thread