Rock Werchter 2025

Wat dachten we van Nothing But Thieves? Dit jaar slaan ze de benelux over 20 dagen na rock werchter starten ze hun festivaltour

Waarom geen qotsa? Als charli xcx als kanshebber word gezien waarom geen qotsa? Past beter in het genre als Kol toch?

Waarom geen qotsa? Als charli xcx als kanshebber word gezien waarom geen qotsa? Past beter in het genre als Kol toch?
Charli XCX is al het tweede jaar op rij grote afwezige in de Benelux. QOTSA staat gewoon op Pukkelpop.

Ik heb ondertussen een retourtje Manchester geboekt voor Pulp volgende maand, maar ze mogen gerust ook langskomen op Werchter :love:

Zelf dacht ik meteen aan dEUS als de logische/meest waarschijnlijke vervanger. Charli lijkt me echt veel te hoog gegrepen, zo'n naam gaat echt niet plots een vrijgekomen gat komen invullen.

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: JP5 en timmyx4
CHASE AND STATUS, MICHAEL KIWANUKA en CHAPPELL ROAN zijn allemaal nog vrij op vijf juli. MICHAEL KIWANUKA lijkt me de best mogelijke kandidaat, speelt op 3 juli in Wenen jazz en dan een week niets.

That really sucks. Saturday looking very bare for me now. Festivals have been pretty average replacing acts in last few years. Pulp of course would be magical. Charli xcx great too. Editors or that calibre id be very disappointed. Mumford & Sons Id probably have to shoot myself... :oops:

Hoping KOL are fit again for Victorious Fest in August...maybe

Geen KOL, graag Jack White, placebo, WOD of the National. Van deze orde zou het moeten zijn.
Stromae zou waanzin zijn, DEUS ok.
Placebo, The National, War on Drugs en Stromae kun je al gelijk schrappen. Touren allemaal niet.

Misschien was Charli effectief nog niet beschikbaar op het moment dat ze KoL geboekt hebben en is dit nu wel plots een optie geworden dankzij Roskilde? Zou wel geniaal zijn als ze nu een zak geld ervoor op tafel leggen. Tickets zullen allicht wel in een mum van tijd uitverkopen dan.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y

Users who are viewing this thread