Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bring me the Horizon komt alleen als headliner lijkt mij. Die dulden zelfs geen afkondiging na hun show op het einde van de festivaldag, dus die gaan zeker niet voor Sam Fender komen spelen.
Tja, je kan er gif op innemen dat Charli wel eens een belletje krijgt, nu ze ineens beschikbaar lijkt dankzij Roskilde. Ultieme naam toch, zeker met hoe de main er die dag uitziet.
Daar hoop ik het hardst op. Of iets heel kuts zodat ik zonder fomo mag genieten van Cymande.
Denk echt dat we weer te hoog gaan zitten. Raye en Damiano David allebei een plekje omhoog en daar komt dan iets minder groots voor in de plaats. Hooguit iets ter grootte van Alanis Morissette of zo.
Denk dat dat vooral in de voorste regio's zo extreem gaat zijn. Sportpaleis waren de fans ook wel oorverdovend. Ik plan ergens halfweg de wei te genieten van de show zonder horde schreeuwende fans
Is vrij, tourt en Pukkelpop is uitverkocht...dus ik denk dat het een reële optie is. Charli zou oneindig veel toffer zijn, of een dark horse als Jack White..maar we moeten met een maand te gaan geen wonderen verwachten.
Bracht wel een leuke sfeer mee hoor, in het Sportpaleis. Maar goed, op RW zal dat wel iets anders zijn. Dit is ook een show in Zuid Amerika, waar het publiek bekend staat om dit soort dingen.
Bracht wel een leuke sfeer mee hoor, in het Sportpaleis. Maar goed, op RW zal dat wel iets anders zijn. Dit is ook een show in Zuid Amerika, waar het publiek bekend staat om dit soort dingen.