Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Although billed as a headliner KOL are amongst the normal acts on the app away from the 4 listed headers. So as much as some might think…. They’ll not be closing
Although billed as a headliner KOL are amongst the normal acts on the app away from the 4 listed headers. So as much as some might think…. They’ll not be closing
Hi, ik heb een domme vraag maar ik twijfel enorm. Voor de reguliere camping, koop je een ticket per tent of per persoon? Dus met zijn twee, klein tentje 1 of 2 tickets?
Hi, ik heb een domme vraag maar ik twijfel enorm. Voor de reguliere camping, koop je een ticket per tent of per persoon? Dus met zijn twee, klein tentje 1 of 2 tickets?
Kings of Leon waren op de Lokerse feesten in 2022 echt goed vond ik: goede zang, muzikaal strak en veel toffe nummers. Er is inderdaad weinig interactie van de groep naar het publiek, maar als co headliner op RW is dit ideaal bij een pintje en wat geklets met vrienden
Kings of Leon waren op de Lokerse feesten in 2022 echt goed vond ik: goede zang, muzikaal strak en veel toffe nummers. Er is inderdaad weinig interactie van de groep naar het publiek, maar als sub op RW is dit ideaal bij een pintje en wat geklets met vrienden
Mijn avonturen met Kings of Leon.
2009: matig, nerveuze band die nog moest leren omgaan met headlinerstatuut **1/2
2011: prima, goede setlist met vrij veel ouder en steviger materiaal ****
2013: ontstellend zwak, leken er geen zin in te hebben *
2014: zwak, wilden wel maar was harken *1/2
2017: goed zonder meer ***
2025: ???
Effectief dus niet want ze spelen dus voor sam fender of ze spelen voor sam fender en de lengte van hun set is niet direct inverband met het naampje wat je aan de plaats geeft het is dus beide voorlaatst