Rock Werchter 2025

Prima band om ooit eens, Snow Patrol-gewijs, in de Barn te zetten. Wanneer de band zelf beseft dat hun marktwaarde eigenlijk daar ligt, en niet meer als headliner van een festival als RW.
Ga je zien dat er Editors-gewijs weer quasi rellen zullen uitbreken, ondanks tanende populariteit ga je zien dat ze daar nog steeds een hele grote crowd trekken. Van mij mogen ze nog is langs komen als voorlaatste, want dat is toch een rol die ze nog steeds accepteren denk ik.

Ga je zien dat er Editors-gewijs weer quasi rellen zullen uitbreken, ondanks tanende populariteit ga je zien dat ze daar nog steeds een hele grote crowd trekken. Van mij mogen ze nog is langs komen als voorlaatste, want dat is toch een rol die ze nog steeds accepteren denk ik.
Mja, zo'n dingen ga je ook al hebben bij pakweg een Elbow hoor. (En mogelijk ook London Grammar, al verwacht ik dat de counterprogramatie daar wel deugd zal doen). Vind ook een voorlaatste slot héél gul voor deze band. En zonde voor de spot.

Mja, zo'n dingen ga je ook al hebben bij pakweg een Elbow hoor. (En mogelijk ook London Grammar, al verwacht ik dat de counterprogramatie daar wel deugd zal doen). Vind ook een voorlaatste slot héél gul voor deze band. En zonde voor de spot.
Maar ze staan op 5 juli in Athene, dus daar hoeven we het niet over te hebben...

• Leuk
Waarderingen: mattman
Ligt toch een lijn hoger dan wat er nu staat of vorig jaar stond.

Sinds de tenten achteraan open zijn is dat probleem sowieso van de baan. ;-)

De line-up voor de 54e editie van Pinkpop is compleet met de toevoeging van 16 laatste acts. Hitmachine Dean Lewis maakt zijn Pinkpop-debuut en de indierock van Inhaler scheurt komende zomer opnieuw over de festivalweide.

Daarnaast mogen we Alestorm, The Boxer Rebellion, Everything Everything, Matt Hansen, Omar Rudberg, Querbeat, Sigrid, Amira Elfeky, Battlesnake, Elephant, Hiqpy, Mackenzy Mackay, NOFUN! en Olivia Lunny toevoegen aan het programma.
Ben benieuwd of er iets doorkomt!

Inhaler blijft wel een naam waar op een festival wel wat volk naar gaat kijken, al zullen er maar weinig speciaal een ticket voor hen kopen. Maar voor hoeveel bands is dat wel het geval bij begin van de dag? Gesteld dat ze bijvoorbeeld derde in het rijtje optreden.

Inhaler blijft wel een naam waar op een festival wel wat volk naar gaat kijken, al zullen er maar weinig speciaal een ticket voor hen kopen. Maar voor hoeveel bands is dat wel het geval bij begin van de dag? Gesteld dat ze bijvoorbeeld derde in het rijtje optreden.
Die gaan echt niet meer derde in het rijtje staan

Users who are viewing this thread