Rock Werchter 2025

Laat dan meteen The Chemical Brothers for all time's sake nogmaals terugkeren naar de festivalweide... was een fenomenale show toen ik er in 2002 was ;)

en anders is Justice ook nog in de buurt (Open'er)....

Zou wel héél fijn zijn als de zaterdagavond nog dansend kan worden afgesloten!

Sam Fender wordt ik persoonlijk niet warm of koud van...
Chemical Brothers was in 2015 dan weer meh.... Maar ik zou het graag weer nieuw leven inblazen inderdaad :D

Nick cave 5&6 Juli op Days Off festival in Parijs. Zie hem niet meer komen, maar zou zo een mooie aanvulling zijn

Morgen nieuwe namen Pinkpop... Misschien dat daar de missende namen tussen zitten? 🤔 😜
Daar wordt druk gespeculeerd over Inhaler, dus laat het aub uit.
Sport Team heeft ook weer een nieuw nummer gelost. Stonden ook al eerder op de Main, dus zou eventueel nog een mooie aanvulling zijn die zaterdag.

Kan haast niet meer missen dat één van die zaterdag namen dan Inhaler is toch?

Zou wel een teleurstelling zijn, past naadloos in het rijtje met mainstage namen op za en zo (en dat bedoel ik niet positief).

Daar wordt druk gespeculeerd over Inhaler, dus laat het aub uit.
Sport Team heeft ook weer een nieuw nummer gelost. Stonden ook al eerder op de Main, dus zou eventueel nog een mooie aanvulling zijn die zaterdag.
Sports Team en Inhaler zouden best nog eens de namen kunnen zijn die die zaterdag nog krijgt.

Sports Team en Inhaler zouden best nog eens de namen kunnen zijn die die zaterdag nog krijgt.
Verkooptechnisch toch net niet de namen die die dag nodig heeft toch? Ik begrijp net dat Inhaler zo aan het dutsen is qua sales. (En op Pukkelpop stond het veld ook niet echt bijster vol voor ze).

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
De zaterdag is naar de standaard misschien iets minder, maar nu ook niet superslecht, dan andere jaren. Daarom leeft misschien het idee dat er nog grote ticketverkopers bij zullen komen. Maar is ook weer ijdele hoop. Damiano is iemand die de ticketverkoop nog een duwtje zal gegeven hebben. Voor de rest zal de zaterdag wel zo goed als uitverkopen met de namen die er nu staan. Maar goed, gisteren al de dicussie gevoerd over welke posities er nu nog bij zullen komen. Tijd zal wel raad brengen.

Maar als we een naam als inhaler al te klein gaan vinden dan word het wel heel lastig om de verwachtingen waar te maken want zie echt geen kings of leon of charli xcx meer erbij komen we moeten het echt gaan zoeken in namen van grote van inhaler of zelfs kleiner denk ik

Users who are viewing this thread