Rock Werchter 2025

Justice op Opener.

Geen idee waar dat op RW zou passen. Net te klein om een main af te sluiten (en die plekjes zitten vol), zie het ook niet passen in de Barn. Gok dan eerder op Pukkelpop.
Lijkt me eerder iets om Pukkelpop mainstage af te sluiten met die gigantische productie van hen. In zo'n Barn, hoe groot die ook is, past dat volgens mij niet.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Rijtje louter vrouwelijke Barn-headliners dan maar? London Grammar en RAYE al zekerheden schijnbaar, dus doe er nog maar Jorja Smith en Charli XCX bij. Al zie ik die laatste eerder subben of co-head zijn de zaterdag. Thoughts?
Ik gok: Kalkbrenner, London Grammar, Raye en Rüfüs Du Sol als Barn-headliners. Als Charli komt, zal het op de main zijn, denk ik. Kan perfect ook op Pukkelpop, waar ze waarschijnlijk een hogere, latere spot zou kunnen krijgen à la Anne-Marie destijds.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Die nieuwe single van Fender. Er is niks origineel aan, maar net daar schuilt de kracht voor een deel in. Het voelt alsof hij erg goed geluisterd heeft naar bands als The War on Drugs en het oude werk van Springsteen, maar net genoeg zijn eigen ding met die inspiratiebronnen weet te doen en vooral goed weet hoe een catchy nummer te schrijven.

Ja, zo cementeer je dus je rol als toekomstige headliner he.

• Leuk
Waarderingen: MeesPos en pigital
Die nieuwe single van Fender. Er is niks origineel aan, maar net daar schuilt de kracht voor een deel in. Het voelt alsof hij erg goed geluisterd heeft naar bands als The War on Drugs en het oude werk van Springsteen, maar net genoeg zijn eigen ding met die inspiratiebronnen weet te doen en vooral goed weet hoe een catchy nummer te schrijven.

Het is inderdaad erg TWOD. Niet verkeerd, dat niet.

Is ook geproduceerd door de leadzanger van de war on drugs dus heeft niet perse er naar hoeven luisteren haha

Is ook geproduceerd door de leadzanger van de war on drugs dus heeft niet perse er naar hoeven luisteren haha

Hahaha. Dat verklaart plots erg veel. Mij bevalt het wel. Doet wat denken aan de invloed die Josh Homme had op het geluid van Arctic Monkey's of Aaron Dessner op TayTay. Sterke artiesten kunnen hun vingerafdrukken achterlaten op anderen en hun geluid rijker maken. Ik kijk nu mss nog iets meer uit naar Fender's nieuwe album.

• Leuk
Waarderingen: MeesPos
The next headliner of Open'er Festival 2025 has been announced. She is the author of many hits! Raye in Gdynia

A translation from Polish. So Raye is indeed a headliner at Open"er festial. I assume Justice is too, besides Linkin Park. One more headliner to go.
That's not true. Neither of them is a headliner. There's only one announced so far - Linkin Park.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe
That's not true. Neither of them is a headliner. There's only one announced so far - Linkin Park.
Als ik bovenstaand artikel vertaal via google translate wordt Raye als headliner aangekondigd (headlinerka) bij Open'er festival.

Laatst bewerkt:

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread