Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het gaat hen er niet om hoe dronken je er bij loopt. Daar trekken ze zich weinig van aan, zoalng je niemand in gevaar brengt. Het gaat er gewoon om dat hoe minder drank jij van thuis uit meebrengt, hoe meer winst zij kunnen maken op de verkoop van bier.
Zij gaan niet bepalen wat ik wel en niet drink. Had dat ook voor de eerste keer gelezen op een ander festival deze zomer, de jaren er voor stond dat ook niet bij de camping rules.
Ze mogen bepalen wat ze wel en niet op hun eigen terrein toelaten, simpel. Als jij een kaartje voor hun camping koopt geef je aan dat je akkoord gaat met hun huisregels. Of ze daarop gaan handhaven is dan weer aan hun.
Het aantal blikken dat binnen mag heeft volgens mij altijd op de site gestaan, heb nooit anders geweten. Maar als je er staan met groep van 6 en 4 trays, maken ze er toch nooit een punt van?
De organisatie, oftewel degenen die de huisregels bepalen.
Het aantal blikken dat binnen mag heeft volgens mij altijd op de site gestaan, heb nooit anders geweten. Maar als je er staan met groep van 6 en 4 trays, maken ze er toch nooit een punt van?