Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is meer iets voor Lokerse Feesten . Kunnen ze perfect avond rond bouwen en kan hij headlinen. Dat gaat niet lukken op Pkp. Tenzij hij niet wil headlinen.
Glas kan ik volgen, maar er is wel duidelijk moeite gedaan nu om te stellen dat sterke niet binnen mag. Was dat andere jaren ook zo dan? Ik denk toch dat ze onze tonnetjes eruit gaan pikken als 'geen water' moesten ze effectief controleren
vind het wel echt gek dat dat dan elk jaar zou gelden maar we der vorig jaar doorgeraakten met liters sterke die niet verborgen was
Wrm doen ze dan nog die moeite om dat op de website te zetten als ze toch niet controleren?
Sterke drank is nooit verboden geweest.
Max aantal blikken wel. Was vroeger 12 blikken pp. Werd niet echt op gecontroleerd.
Glas al enige tijd verboden. Vroeger mocht je gewoon kratjes bier meenemen, maar wel logisch dat dat niet meer mag.
vind het wel echt gek dat dat dan elk jaar zou gelden maar we der vorig jaar doorgeraakten met liters sterke die niet verborgen was
Wrm doen ze dan nog die moeite om dat op de website te zetten als ze toch niet controleren?
Zij gaan niet bepalen wat ik wel en niet drink. Had dat ook voor de eerste keer gelezen op een ander festival deze zomer, de jaren er voor stond dat ook niet bij de camping rules.
hoi! Mijn voorkeur heeft camping regular A maar die komen pas in de verkoop in januari. Gaan die meestal snel? Anders om campingstress te voorkome maar hive tickets kopen? Wil niet te ver weg zitten van het terrein
In elk geval vorige editie was sterke drank ook niet toegelaten hoor. Stond in de ge-update regels voor het festival.
Maar ik vermoed dat dit vooral is om excessen te vermijden. Ze gaan heus niet elke fles water opendraaien volgens mij.
hoi! Mijn voorkeur heeft camping regular A maar die komen pas in de verkoop in januari. Gaan die meestal snel? Anders om campingstress te voorkome maar hive tickets kopen? Wil niet te ver weg zitten van het terrein