Rock Werchter 2025

ik verwacht vooral een grote toevloed aan buitenlandse fans zeker indien bv Stade de France of Dusseldorf op korte tijd zouden uitverkopen.
B
Was de zondag vorig jaar niet op 1-2 weken uitverkocht? Meen mij te herinneren dat alle tickets toch snel weg waren voor The Foo Fighters. Ik schat LP iets lager in, maar er zal wel genoeg interesse zijn om dat op korte termijn uit te verkopen. Afhankelijk van de prijs denk ik niet dat combi's snel uitverkocht zullen zijn. Werchter is op dat vlak altijd een beetje traag, zeker als je het vergelijkt met het buitenland.

Blij dat deze eruit is! Eens zien wat de rest van de lineup brengt.

RW kennende gaat er vast een mooie alternatief in de Barn zijn die dag.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Was de zondag vorig jaar niet op 1-2 weken uitverkocht? Meen mij te herinneren dat alle tickets toch snel weg waren voor The Foo Fighters. Ik schat LP iets lager in, maar er zal wel genoeg interesse zijn om dat op korte termijn uit te verkopen. Afhankelijk van de prijs denk ik niet dat combi's snel uitverkocht zullen zijn. Werchter is op dat vlak altijd een beetje traag, zeker als je het vergelijkt met het buitenland.
Zondag was op een paar uur tijd uitverkocht.

zondag op een paar uur

Combi’s gaan altijd traag. Wij kopen de onze standaard altijd rond februari/maart.

MCR sowieso niet lijkt me, door hun US tour die al start op 11 juli. Of wie weet, maar in mijn hoofd is de kans dus (helaas) al nihil

Ik ga echt gutted zijn als die in 2026 geen Europese tour doen. Hoeft voor mij niet noodzakelijk Rock Werchter headlinen, maar een Sportpaleis staat echt torenhoog op mijn wishlist. Er is geen enkele andere band die zo veel voor mij heeft betekent bij het opgroeien als My Chemical Romance.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Pommer en MadMandra27
Ticketprijzen zullen wel niet zo’n vaart lopen dat het 350+ wordt voor een combi. Hieronder eens de combi prijs, de dagprijs en hoeveel % zo’n dagprijs is t.o.v. de combi prijs. Ik gok dus dat het 319 euro voor een combi wordt en 139 euro voor een dagticket. Geen idee wat ik in het VoorSpel heb ingevuld, maar ik kom nu tot deze uitkomst qua redenering 😂

2024: €309 / €134 (43%)
2023: €292 / €127 (43%)
2022: €266 / €125 (47%)

• Leuk
Waarderingen: vanNelle_Monae
Ik ga echt gutted zijn als die in 2026 geen Europese tour doen. Hoeft voor mij niet noodzakelijk Rock Werchter headlinen, maar een Sportpaleis staat echt torenhoog op mijn wishlist. Er is geen enkele andere band die zo veel voor mij heeft betekent bij het opgroeien als My Chemical Romance.
Exact hetzelfde voor mij 🖤🖤

• Leuk
Waarderingen: Pommer
Ticketprijzen zullen wel niet zo’n vaart lopen dat het 350+ wordt voor een combi. Hieronder eens de combi prijs, de dagprijs en hoeveel % zo’n dagprijs is t.o.v. de combi prijs. Ik gok dus dat het 319 euro voor een combi wordt en 139 euro voor een dagticket. Geen idee wat ik in het VoorSpel heb ingevuld, maar ik kom nu tot deze uitkomst qua redenering 😂

2024: €309 / €134 (43%)
2023: €292 / €127 (43%)
2022: €266 / €125 (47%)
Ik heb daar iig €319 en €139 ingevuld ;)

• Wow
Waarderingen: MadMandra27
I'm going to be gutted if they don't do a European tour in 2026. It doesn't necessarily have to headline Rock Werchter, but a Sportpaleis is really high on my wishlist. There's no other band that meant as much to me growing up as My Chemical Romance.
I was sent a list earlier in the summer regarding acts that were promoting themselves for festivals. MCR were down for 2025 and 2026. So there’s certainly a chance for you

• Geweldig
Normaal moet je toch rekenen op een forse meerkost tov boutique of Classic gezien je drie podia met artiesten erbij krijgt met de kleppers vnl in The Barn en Klub C.
De club boutique en classic prijzen zijn ook fors gestegen de laatste zes jaar.
In 2023
Tw classic: 114 (maar had je wel golden circle tickets aan 172,5)
Boutique: 108 (golden circle aan 159)
Dagticket: 127

In 2025
Boutique: 131 (184)
Classic: 133 (199)
Zal wel +-140 voor een dag worden en dan heb je +-325 voor combi (de berekening van @MadMandra27 in acht genomen)

• Leuk
Als de combi's boven de 350 gaan, ban voor Bob aub. Hij begon ermee.
En als Werchter nu tweedaagse tickets invoert met een flinke korting tegenover de dagprijs van 25 procent bv applaus voor den Bob please:)
Zo kunnen julllie Linkin Park en Green Day combineren en de jongere generatie Sam en Olivia:)

Ticketprjizen voor Gelredrome voor Linkin Park zijn bekend via een lek: prijzen zijn best gepeperd voor zij die een goede staanplaats of zitplaats wensen.
Voor Nick Cave in het Sportpaleis heb ik de helft minder betaald (via ticketswap).

Ticketprjizen voor Gelredrome voor Linkin Park zijn bekend via een lek: prijzen zijn best gepeperd voor zij die een goede staanplaats of zitplaats wensen.
Voor Nick Cave in het Sportpaleis heb ik de helft minder betaald (via ticketswap).
Bizar die prijzen…

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
En als Werchter nu tweedaagse tickets invoert met een flinke korting tegenover de dagprijs van 25 procent bv applaus voor den Bob please:)
Zo kunnen julllie Linkin Park en Green Day combineren en de jongere generatie Sam en Olivia:)
Je moet toch is leren volgen hoor. Dat is al ontkracht.

Users who are viewing this thread