Rock Werchter 2024

Enomis28

Playlistbediener
3 jul 2024
5
3
Ik vond Brutus niet overkomen. Niet genoeg diepgang voor zo'n grote weide, tempowisselingen erg knap maar zorgden voor een gebrek aan rode draad. Het was erg knap en het klonk mooi, maar daar bleef het imo ook bij. Jammer want ik had er veel van verwacht.
 
  • Haha
Waarderingen: Jo &Sky

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.681
6.856
Erg zin in de headline set van Froukje op ITGWO als ik de reacties hier lees! Heel fijn, alleen jammer dat ze niet op de stream is…
 

JP5

Gouden Tip
30 mei 2023
264
229
Gisteren was een topdag. Ik prijs me gelukkig dat mijn dochters eerste festivalervaring zo veel perfecte (pop)shows en gemoedelijk publiek met zich meebracht. En gelukkig heel fatsoenlijk weer, wind kon wat minder. Maar een kniesoor…

Meeste liefde gaat uit naar Janelle Monáe en Jessie Ware. 🔥 Wat een plezier en wat een overgave. Wat een boel fijne geiligheid, en dat bedoel ik op een respectvolle manier.

Dua Lipa bewees zich nogmaals als goddelijke popkoningin. (Over geiligheid gesproken ☺️). Omdat ik haar al eerder zag en omdat ik er wat minder dicht bovenop zat (wel voorvak) maakte het minder impact op me dan de eerste 2 dames. Maar haar show was echt een zegetocht & met het oog op de noodzakelijke verjonging van het publiek is zij echt een waanzinnig knappe boeking.

The Blaze was fijn maar het echte euforiegevoel mis ik bij hen altijd een beetje. Hetzelfde maar dan in overtreffende trap valt eigenlijk te zeggen over Khruangbin haha, al hielp het voorste deel van het publiek hen wel echt van een 6 naar een 7 minnetje. Maar het is wel droevig als je inventieve publiek - uit verveling - je optreden eigenhandig uit het slop moet trekken. Zonder dat was het echt volledige doodgeslagen, hoe relaxt ik het op plaat ook vind.

En ik zou het bijna vergeten! The Last Dinner Party… tja, dat was eigenlijk briljant! Maar na hen zagen we nog zoveel heerlijke shows dat die geweldige dames in mijn herinnering inmiddels wat ondergesneeuwd zijn. Morgen online eens wat beeld van hen terugzoeken!

Jammer dat we Arlo en Noname misten maar daardoor wel wat extra quality time op het terrein mee kunnen pakken. De dag kon niet heel veel volmaakter: een dikke vette 9,👌
 
Laatst bewerkt:

grimbo76

Campingartiest
13 dec 2019
62
97
Idles rustig? Verkeerde plek gekozen, ze gingen er hier uit met hun knieschijf achterstevoren. Mocht iemand zn armband met 'married to....' (naam laat ik hier even achterwege) kwijt zijn, dan ligt hij bij de lost en found
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.142
1.334
Sommige van die Foo Campers zijn gestoord.

Was aan het wachten in het voorste voorvak op Idles en daar zitten twee mannen met een tien- of elfjarige jongen die ze een custom “Let Me Play” t-shirt hebben aangedaan.
Die mannen hun plan is dus om héél de dag met die jongen in dat voorvak te zitten, om die knul dan tijdens het optreden de hele tijd op hun schouders te zetten - en het concert te verknoeien voor iedereen daarachter - voor de heel kleine kans dat dat gastje dan op een bepaald moment een stukje mag gaan meedrummen, zodat papa een leuk filmpje kan maken om op zijn Facebook mee te pronken.

Die zijn de hele tijd blijven zitten in een overvol voorvak - uiteraard - totdat het concert begon en dan bleek dat één van die twee mannen het bewustzijn was verloren. Die wordt levenloos weggevoerd. Die jongen is helemaal in tranen bij die andere man. En in plaats van dat die dan zegt : “Kom jongen, we zijn hier weg.”, stelt die blijkbaar voor dat die jongen even wat tot rust komt door wat te gaan zitten.
In het voorvak. Bij Idles.
De wall of death ging open en daar zat ie dan… Gelukkig werd hij er onmiddelijk uitgehaald. Daarna heb ik ze niet meer gezien.

Hopelijk zijn ze vertrokken, want het was daar wel stevig. Zoveel bange blijken gezien bij de Foo Fans…
 

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
601
524
Idles rustig? Verkeerde plek gekozen, ze gingen er hier uit met hun knieschijf achterstevoren. Mocht iemand zn armband met 'married to....' (naam laat ik hier even achterwege) kwijt zijn, dan ligt hij bij de lost en found
Uiteindelijk idd heel druk, maar net voordat ze op kwamen was er nog enorm veel ruimte, zelfs op de witte platen nog
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken